Gå til innhold

BK: Gate i New York

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd at du ikke hadde tripod med deg.. Dette hadde gjort seg med en 10sek eksponering.. uansett ett kult bilde, veldig bra til å være håndholdt

Edit: Ja, jeg er klar over hvor dum man ser ut når man setter opp tripod midt i byen om kvelden, men alikevel, litt må man tåle for å ta kule bilder :p

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

I motsetting til enkelte her likte jeg folkene i bildet best. Det er de som skaper feelingen av at dette er tatt i NY.

Fint bilde, dog liker jeg generelt sett ikke slike bilder.

Dvs. jeg syns mange slike bilder kan se bra ut osv, men jeg ser sjeldent lenge på dem. Det samme gjelder dette.

Ville bare legge til at det er ikke negativ kritikk rettet mot deg eller bildet ditt, for det er ingenting å utsette på det.

Enkelte "streetshots", eller hva det kalles, er ufattelig bra, men for min del må de være mer tett og personlig opp i trynet på folk.

Endret av Carny
Lenke til kommentar

Bildet er bra på alle måter.

Hadde jeg ikke sett det litt for mange ganger før hadde jeg virkelig likt det. Men å kreve at alle skal være nyskapende innenfor en kunstform som foto er direkte idiotisk, så til syvende og sist må jeg gi deg god ros for et vel gjennomført bilde.

:)

Lenke til kommentar

Veldig godt fanget bilde.

Jeg syntes faktisk lukkertiden er perfekt. Du får fram bevegelse, uten at bussen er meningsløst ute av definisjon.

To ting jeg ønsker å utsette på:

- Et enda mer undervinkla bilde, ville trolig fått fram byfølelsen enda mere fram. Tror det ville fått en sterkere effekt med tanke på at man ville blitt "dratt" inn i bildet pga. nærheten til bussen.

- Har du forsøkt svart/hvit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...