Mademoiselle Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) okey, forbrenning:om jeg for eksempel trener armer, vil det forbrenne armfettet, eller magen (+ lår, legger, osv.) også? Som jeg sa, kan du ikke punktslanke deg. Trener du styrke og utholdenhet, øker du den generelle forbrenningen i kroppen. Hvor du tar av fett, avhenger av hvor kroppen vil tære på fettlagrene, ikke hvilken del av kroppen du trener. i see..men jeg forstår ikke helt den siste setningen..kan du forklare den litt? Det jeg mener, er at om du f.eks. trener armene dine vha. push-ups, er det ikke sikkert det er på armene du først mister overflødig fett. Jeg har selv erfaring med dette. Du kan like så godt miste fett på lår selv om du trener mage eller armer. Skjønte du det bedre nå? Endret 13. juli 2008 av Mademoiselle Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Sit-ups...?Tviler vel på at en tur i badstuen vil hjelpe så veldig mot en sekspakning åja:( en god venn av meg sa at man blir slankere/tynnere av å ta badstu på daglig basis... velvel, lov å drømme:P sunt er det uansett;) Det jeg mener, er at om du f.eks. trener armene dine vha. push-ups, er det ikke sikkert det er på armene du først mister overflødig fett. Jeg har selv erfaring med dette. Du kan like så godt miste fett på lår selv om du trener mage eller armer. Skjønte du det bedre nå? altså.. joda, litt men, sånn ca. "når" tærer kroppen på magefett da? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det ingen som vil lese det jeg skriver? Magefett er som oftest det første som kommer, og også det første som forsvinner igjen... Ref. min forrige post. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Du kan ikke forbrenne fett bare på en ønsket del av kroppen, slik som du vil. Du vil forbrenne magefettet, men du kan ikke forbrenne BARE magefettet alene. edit; satan så treigt nettet skulle være. Endret 13. juli 2008 av Camron Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Din venn har ikke peiling. Gå heller på do! Det gir sikkert like bra virkning hvis du velger å tro på en slik midlertidig løsning. Du verken øker forbrenningen eller inntar mindre kalorier eller forbrenner mer når du sitter i en badstue, så ikke tro at det er rette veien.. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 I en badstu vil kroppen dehydreres, altså huden din vil bli noe strammet opp og kan da gi en slankende effekt, dog det tar ikke mye væske før du er back to basic igjen. Dagen etter for mye tullevann er ett fint eksempel. Du kan ikke ta situps for å forbrenne fett på mageregionen, fordi kroppen din tar fra fettlagrene over hele kroppen. Når kroppen din vil forbrenne fett fra mageregionen er ikke godt å si, da kroppen tar fra det største fettlageret i kroppen din (?). Kardiovaskulær trening og godt kosthold er det eneste som kommer til å gi deg six-pack. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det ingen som vil lese det jeg skriver? Magefett er som oftest det første som kommer, og også det første som forsvinner igjen... Ref. min forrige post. Jeg leser med glede det du skriver. Men du overbeviser meg ikke...dessverre! Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 jeg forstår, alle sammen (karen gadd ikke svare på en og en:P) takk for svar;) dette hjalp meg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå