Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En romantisk date

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

Jeg skal kommende tirsdag på date med ei jente som jeg vært på date med noen ganger før, alt har gått veldig bra til nå, kunne nesten ikke vært bedre. Så jeg kunne trengt noen ideer til en romantisk date.

Tenkte eventuelt å ta henne med på en romantisk restaurant, spise noe god mat og dele ei flaske vin eller noe. Noen som har en plass å anbefale i Trondheim, der det er koselig stemmning og der prisene ikke er helt til tops?

Eventuelt noe annet romantisk å finne på, forslag!

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Frati :=)

Personlig tok jeg med dama på piknik på marinen ei natt(da det ikke var flere enn oss to)

Lenke til kommentar

Tror du virkelig at du finner en romantisk restaurant hvor prisen ikke er helt til tops? Spesielt når du skal i tillegg bestille en hel flaske vin der? I Norge? :!:

Ville heller anbefalt at dere drikker alkohol hjemme hos en av dere, mer koselig setting enn det får du ikke, spesielt siden det kan fort lede til så mye mer enn hva restauranter tillater sine kunder, if you get my drift.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tror du virkelig at du finner en romantisk restaurant hvor prisen ikke er helt til tops? Spesielt når du skal i tillegg bestille en hel flaske vin der? I Norge? :!:

Ville heller anbefalt at dere drikker alkohol hjemme hos en av dere, mer koselig setting enn det får du ikke, spesielt siden det kan fort lede til så mye mer enn hva restauranter tillater sine kunder, if you get my drift.

American Pie Wedding *host*

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Skrev noe aka det samme i en annen tråd. Romantiske middager, valatins dag påfunn og alt der det kommer fra T.V. Amerikanske TV. For å si det slik, uten å vite hvem damen er, så vil jeg tippe at hun allerede har slike folk som kjøper middagen for henne. Oppgaven din, er å være den som skille deg ut. Ikke prøve å "impress" hun med penger eller dyr middag.

Kjente en fyr (rundt om 30 årene) som alltid tok med seg damene på en caffe, kjøpte seg en kaffe for 10kr, snakket litt og turet hjem til han for å do thems thing. Så enkelt kan det være.

Pikknikk i den andre synes jeg er en god ide. Da skiller du deg fra mengden andre menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...