sttrons Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 er legger vi inn bildene for dag 2 i foto-dugnaden En mørk\dyster uke - tirsdag 15.juli 2008. Det er lov til å kommentere innlagte bilder, men dette er ingen avansert bildekritikk. De som ønsker ytterligere kritikk på bildene sine henstilles til bildekritikken. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 En litt alternativ variant i dag. Bildet har fått tittelen Don't Walk Away in Silence, en tekstlinje hentet fra Joy Divisions . D300, Sigma 30/1.4 @ f/5.6, iso 250, 1/60sek. Litt amatørmessig Gimping. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Ble et litt annet type bilde i dag. føler selv det ble en litt sammfunsrelatert tolkning. bildet fikk tittelen (kom ikke på noe bedre) : Visnet, sånn gikk det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Da har jeg prøvd meg på en mørket-fotografering, det var ikke så lett å se og fokusere manuelt, men det gikk da ikke så verst. Det mørke er jo da bakgrunnen - (som jeg ikke har gjort noe med ), pluss at jeg stod litt i famlende mørke og gjorde dette. (Stellar Zonal pelargonium ”Pagoda”) Bildet kaller jeg: "Pagoda-famling i mørket" Shooting Mode Aperture-Priority AE Tv( Shutter Speed ) 30 Av( Aperture Value ) 7.1 ISO Speed 200 Lens EF-S60mm f/2.8 Macro USM AF Mode Manual focusing Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 må bare spørre om bildet mitt var jæ...lig mørkt. så det på jobbens pc, og der kan jeg bare se noe grå svart uten noe nyanser :-s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 må bare spørre om bildet mitt var jæ...lig mørkt.så det på jobbens pc, og der kan jeg bare se noe grå svart uten noe nyanser :-s :!: Skal vel være mørkt og dystert kanskje.."klikke-bildet" viser OK hva det er.. RandiA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) "Leftovers from yesteryear" 17mm F/4.5 1/1000 ISO 200 Edit: Klisjé, men det får gå. Endret 16. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå