sttrons Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 er legger vi inn bildene for dag 3 i foto-dugnaden En mørk\dyster uke - onsdag 17.juli 2008. Det er lov til å kommentere innlagte bilder, men dette er ingen avansert bildekritikk. De som ønsker ytterligere kritikk på bildene sine henstilles til bildekritikken. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Mitt første bidrag til denne mini-utfordringen: Fant denne karen foran en byggeplass i Oslo, synes hele scenen var litt freaky. Litt usikker på om det funker så bra på bilde, men her er det ihverfall: Blue master 1/400 sek, f/10, 18mm, ISO 200 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dagens bilde fra meg. Tatt på vei til jobb i morges, det er ikke rent lite skitne fasader på bygninger i det ganske land. Vel, dette er mitt. EXIF for de som er interessert: f/8, 1/60, ISO100 14mm. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) I det som for meg har blitt Joy Division-dager, har jeg i dag kommet til Digital: ...en eller annen gang skal jeg ta et selvportrett hvor jeg ikke ser mindre begavet ut, men ikke ennå... Forøvrig har jeg det usedvanlig moro med denne utfordringen - jeg har aldri trengt å legge særlig mye jobb i utfordringene, men denne har unektelig tvunget meg til å være mer kreativ. Endret 16. juli 2008 av Anew Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 må si jeg likte meget godt både dette bildet og det forrige bildet av tv'en Anew, godt jobba! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Takk skal du ha, Sverre! Jeg må nesten nevne at den binære "teksten" i bildet er teksten på Digital konvertert til binær, og så avfotografert med 105/2.5 @5.6 og iso 1800. Jeg ble ærlig talt litt skuffet over bidraget ditt - du pleier å komme med mye bra, så jeg ble glad da jeg så at du hadde postet noe, men dette skjønte jeg rett og slett ikke. Simons syns jeg heller ikke fungerer helt. Litt for tett og rart, men for konkret til å bli abstrakt, på en måte... Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Av og til bare "er" et bilde der, det er ikke så ofte men det skjer. Så også i går morges, hvor jeg mer eller mindre bokstavelig snublet over denne gamle grana. Og med litt tukling på manuell modus syntes jeg den satt ganske bra. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Takk skal du ha, Sverre! Jeg må nesten nevne at den binære "teksten" i bildet er teksten på Digital konvertert til binær, og så avfotografert med 105/2.5 @5.6 og iso 1800. Jeg ble ærlig talt litt skuffet over bidraget ditt - du pleier å komme med mye bra, så jeg ble glad da jeg så at du hadde postet noe, men dette skjønte jeg rett og slett ikke. Simons syns jeg heller ikke fungerer helt. Litt for tett og rart, men for konkret til å bli abstrakt, på en måte... Tja, en kan jo ikke treffe hver gang:-) Jeg likte på en måte alt det blå og hvordan personen i forgrunnen bare var sjef og speidet utover ødeleggelsene foran seg. Men, det ble nok kanskje ikke formidlet så bra gjennom dette bildet, ikke alltid en stemning eller inntrykk fra virkeligheten lar seg overføre til bilde... Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Et gammelt kjølelager(?) på havna i Narvik som jeg kjører forbi hver dag på vei til jobben. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Svart Ekling spiser tyggegummi 1/6, f/7.1, ISO 800 Focal Length 250.0 mm Lens 55.0 - 250.0 mm RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Natten senker seg over en Caravelle 1/30s, f/5.6, 24mm, ISO 200 Refleksjon av solnedgangen be bedre enn selve hendelsen! (EOS 350D + EF 24mm f/2.8) Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå