Gå til innhold

En Mørk\dyster uke dag 3

Anbefalte innlegg

er legger vi inn bildene for dag 3 i foto-dugnaden En mørk\dyster uke - onsdag 17.juli 2008.

Det er lov til å kommentere innlagte bilder, men dette er ingen avansert bildekritikk. De som ønsker ytterligere kritikk på bildene sine henstilles til bildekritikken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I det som for meg har blitt Joy Division-dager, har jeg i dag kommet til Digital:

post-65389-1216246596_thumb.jpg

...en eller annen gang skal jeg ta et selvportrett hvor jeg ikke ser mindre begavet ut, men ikke ennå... Forøvrig har jeg det usedvanlig moro med denne utfordringen - jeg har aldri trengt å legge særlig mye jobb i utfordringene, men denne har unektelig tvunget meg til å være mer kreativ.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Takk skal du ha, Sverre! Jeg må nesten nevne at den binære "teksten" i bildet er teksten på Digital konvertert til binær, og så avfotografert med 105/2.5 @5.6 og iso 1800.

Jeg ble ærlig talt litt skuffet over bidraget ditt - du pleier å komme med mye bra, så jeg ble glad da jeg så at du hadde postet noe, men dette skjønte jeg rett og slett ikke.

Simons syns jeg heller ikke fungerer helt. Litt for tett og rart, men for konkret til å bli abstrakt, på en måte... :roll:

Lenke til kommentar

Av og til bare "er" et bilde der, det er ikke så ofte men det skjer. Så også i går morges, hvor jeg mer eller mindre bokstavelig snublet over denne gamle grana. Og med litt tukling på manuell modus syntes jeg den satt ganske bra.

post-34853-1216281594_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Takk skal du ha, Sverre! Jeg må nesten nevne at den binære "teksten" i bildet er teksten på Digital konvertert til binær, og så avfotografert med 105/2.5 @5.6 og iso 1800.

Jeg ble ærlig talt litt skuffet over bidraget ditt - du pleier å komme med mye bra, så jeg ble glad da jeg så at du hadde postet noe, men dette skjønte jeg rett og slett ikke.

Simons syns jeg heller ikke fungerer helt. Litt for tett og rart, men for konkret til å bli abstrakt, på en måte... :roll:

Tja, en kan jo ikke treffe hver gang:-) Jeg likte på en måte alt det blå og hvordan personen i forgrunnen bare var sjef og speidet utover ødeleggelsene foran seg. Men, det ble nok kanskje ikke formidlet så bra gjennom dette bildet, ikke alltid en stemning eller inntrykk fra virkeligheten lar seg overføre til bilde...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...