OBServer Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Mulig jeg er dårlig til å søke i forumet, men jeg fant ikke noe om dette... Noen som har anbefalinger om beste fremgangsmåte for å brenne audio-CD av mp3 og oppnå best mulig kvalitet? Mener å ha lest at Winamp har en av de bedre decoderne, så disk writer funksjonen der er jo en kandidat. Har tidligere brukt denne eller Nero med konvertering on the fly. Linker om emnet mottas med takk Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Heh, no offense, men hvis du er en som er opptatt av god lyd, noe du ikke er alene om, så bør du faktisk kanskje heller vurdere å kjøpe CDene og ikke laste ned MP3er, pga at kvaliteten der er og blir mp3-kvalitet Og hvis du ikke gidder kjøpe CDene men må ha de som mp3er så er det vel heller ikke så farlig om kvaliteten ikke er helt 100%? Bruker swlv bare MusicMatch til å brenne ut slikt og det holder lenge for meg Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 De fleste brenneprogrammer i dag støtter jo brenning av mp3 til CDDA. Så du trenger egentlig ikke decode de fra mp3 til wav først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå