tomsi42 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hallo i luka. Jeg overlever fint at det skjer noe mens jeg er borte. Sitter på en løen linje via mobiltelefon, så det er vel liten sannsynlighet at dere hører mer fra meg på søndag Jeg prøver nok å ta noen bilder til temaet; men mørkt og dystert passer ikke helt med ferie Heldigvis passer det med været ... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Litt feil i datoene her ? Tirsdag, onsdag og torsdag er datert feil ... Tom Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Så det også; men de fleste vet forskell på tirsdag, onsdag og torsdag, så det går nok bra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Så det også; men de fleste vet forskell på tirsdag, onsdag og torsdag, så det går nok bra Kommer an på om du legger ut bilder ut ifra dato eller ukedag Tom Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 ups har ikke lagt merke til det selv, da jeg gjordet det på kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå