sttrons Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei sann. jeg har savnet en ny utfordring etter den siste som just var.. så tok meg derfor den frihet til å lage en egen en.. Har valgt tema en Mørk\dyster uke, der allt rundt dette temaet er fritt. går for de samme reglene som tomsi kjørte sist.. Reglene er enkle: Du må være fotografen bak bildene og det skal være tatt i dugnadens periode. Denne dugnaden begynner mandag 14.07.08 kl. 00:00 og avsluttes søndag 20.07.08 kl 23:59:59. Du kan poste maks ett bilde per dag og bildet må være tatt for den dagen. Det opprettes en egen bildetråd for hver dag utfordringen gjelder. Når uken er omme, så opprettes en egen galleri-tråd hvor de som har levert minst 3 bilder kan legge ut sin egen favoritt. Bildene skal ikke være større enn 1024 piksler på lengste side. Beklager at denne kom på så fort på, men fikk plutsli lyst til å starte noe. Husk at denne tråden fungerer også som diskusjonstråd. Les den nøye, særlig denne første posten. Lykke til -Stian- Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Den var jammen rask.. Hm, en mørk/dyster uke - tror jeg må litt inn i tenkeboksen nå. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 kom litt fort på ja. kom plutsli på det. bedre en en kjapp en, en ingen ting Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hehe, dette kan bli morsomt... Får håpe tom ikke tar seg nær av at jeg deltar i noens andre utfordring før hans Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Godt tema, som dessverre for min del må nedprioriteres for ferien. Skal se om jeg poster for en dag eller to Tror også ukes-utfordringer kan være litt mye midt på sommeren (hva med en langhelg?) Du burde forresten også kanskje sende en mail til akam så det kom på forsiden (litt mer reklame!)Den kommer forresten veldig brått på, menmen. Som sagt: Godt inisiativ og tema Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Dette blir vel litt ekstra utfordrende nord for polarsirkelen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hum. Nå tenkte jeg plutselig på å ta bilder av det mørke og triste i samfunnet. Olsen, hvordan blir dystre macrobilder? Noen gang prøvd det? Hadde vært morsomt å se. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Får man det til blir det skikkelig kult... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tror i alle fall det kunne vært rått. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Denne utfordring har i det minste fått meg til å ta med kameraet på jobben igjen. Bra! Definitvt et atypisk tema for meg, men så får man prøvet seg på en alternativ motivjakt... Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 har store problemere med å finne på noe selv :s kan jo bli morro Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er det bare å legge ut i dagens tråd når man har et bilde klart? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 *kremt* Litt svakt oppmøte? ja, jeg trenger litt slike utfordringer, men denne komme litt for brått på meg... RandiA Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 kom vel like brått på meg som for resten. ble en liten impuls. men det er vel ikke noe grunn for å ikke prøve. er Mange måter å tolke temaet på.. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eneste er vel at det kan være greit med litt tid for å planlegge. Eks. en ukes tid på å tenke ut hva man skal ta bilder av. Har ét aktuelt motiv foreløpig, får se om det blir tid til å ta bilder der denne uka. Tema er fint da Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 fint å planleggge. men er vel en god utfordring i det å ta det litt på sparket og.. blir vel en ny måte å bruke ting i og rund kåken eller nabolaget.. selv om jeg skal være eni i at det er greit med en ukes eller i det minste ei god helgs forvarsel. så syns jeg selv dette var litt morro.. flyr rundt med kameraet hjemme og prøver finne noe spennende. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, da ble jeg fristet til å kaste meg ut i mørket.... :!: ..det ble veldig famlende, har ikke fokusert manuelt i mørket i mitt glasshus før. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå