Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en restarter seg selv uten forvarsel og "hakker".

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet er her fortsatt. Begynner å gå meg på nervene, jeg aner ikke hva som kan være feil! :realmad:

jeg tror du bør sende den inn, sikkert programfeil, datan min er ikke god, tror det er en programfeil på min, men må vente til jeg får større problemer fordi de finner sikkert ikke noe når den kjører greit, men hvis du har vista å den er noen månder gammel så er det sikkert program feil, kan du sende den inn et sted? :hmm:

Lenke til kommentar

når maskinen henger seg har du forsøkt å få opp oppgavebehandlingen og se hvor mye systemressurser som brukes?

har du nero? vet at nero 8 (hvis jeg husker riktig) har et program som kjører som kan spise minne som fører til at maskinen din hakker noe veldig, vis det er tilfellet at du har et program eller flere som bruker mye minne så kan grunnen til restart være at minnet ditt er noen defekte bits som igjen fører til krasj og restart i windows.

eventujelt så kan det være annen programvare som i seg selv eller i forbindelse med mye annet du kjører som bruker mye minne

det finnes programvare for å teste minnet fra bootdisk som jeg seff ikke husker hva heter.

dette er bare en teori om hva det kan være.

vil uansett alltid anbefale å reinstalere maskinen ved slike feil med mindre du kan påvise HW feil 100% sikkert før den eventuelt leveres på verksted.

Lenke til kommentar

Har et lignende problem paa min nye pc, som var ferdigbygget i mai. Helt ren windows-innstallasjon, men av og til "lugger" det. Men hos meg lugger musa ogsaa. Dette skjer ikke ofte, saa det er ikke noe kjempeproblem, saa jeg har bare ignorert det. Har foroevring Vista Ultimate 64-bit samt 8GB ram.

Aner ikke hva som foraarsaker denne luggingen eller hakkingen om du vil.

Lenke til kommentar

jo det er prosent. hvis du går over til ytelse så ser du hvor mye som totalt blir brukt av cpu og ram. hvis du bruker mer minne en det du har installert fysisk så vil du oppleve lugging samme vis du bruker mye/alt av cpu kraft.

ang ditt problem med vista AO-Edhunter bør du opprette en egentråd på dette for å få hjelp.

Lenke til kommentar

gå på kontrollpanelet å velg sikkerhetsenter trykk på automatiske oppdateringer, hvis den står på "automatisk" laster oppdatereninge seg ned å instaleres. du kan på på kontrollpanelet igjen å velge "legg til å fjern programmer" også trykker du på ruten der det

står hvis oppdateringer

hvis du har noen oppdateringer så kan du fjerne en å starte datan på nytt. hvis det samme skjer fjerner du enda en. det kan ta tid, men da kan du se om det er noen av oppdateringene

det var det med meg. :thumbup:

Lenke til kommentar
I see. Har sett at det Steam.exe bruker 50 på CPU. Regner med at dette ikke er prosent?

Det var mye syning i denne tråden og lite hjelp.

Last ned.

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinte...s/bb896653.aspx

1.Åpne Process Explorer.

2.Velg View menyen og velg Select Columns valget fra denne menyen.

3.Velg deretter fanen som heter Process Performance.

4.Huk av for Context Switch Delta og trykk OK.

Trykk på "Context Switch Delta"

Post et skjermbilde.

Lenke til kommentar
I see. Har sett at det Steam.exe bruker 50 på CPU. Regner med at dette ikke er prosent?

Det var mye syning i denne tråden og lite hjelp.

Last ned.

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinte...s/bb896653.aspx

1.Åpne Process Explorer.

2.Velg View menyen og velg Select Columns valget fra denne menyen.

3.Velg deretter fanen som heter Process Performance.

4.Huk av for Context Switch Delta og trykk OK.

Trykk på "Context Switch Delta"

Post et skjermbilde.

jeg har prøvd å hjelpe så mye jeg kan :mad: det problemet som trådstarter har kan komme av mange problemer, derfor har jeg prøvd å hjelpe med alt jeg kan som kan være årsaken! uansett så er dette ett vanlig problem, å det er ikke sikkert det har så mye med CPU å gjøre heller :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...