k_flaathe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei, jeg har et hjemmekino-anlegg av denne typen her. http://www.itbutikken.no/i/147253/1.htm men jeg aner ikke hvordan jeg får koplet til f.eks en mp3-spiller for å spille av musikken direkte? har ingen aux-inngang. eneste jeg får valgt, er dvd - radio - usb og tv-lyd. håper noen kan hjelpe en stakkars mann uten peiling Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Minijack til RØD/HVIT phonokabler.. http://hifiklubben.no/produkter/kabler/sig...kabel_1,5_m.htm EDIT: eller koble mp3 spiller til USB?.. og så spille av mp3-sangene derfra? Endret 13. juli 2008 av Effectiv Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) men hvilken "kanal" skal jeg starte den på da? kommer den på tv-lyd - dvd - eller usb da? har denne.. er det den samme? Endret 13. juli 2008 av k_flaathe Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Den kan brukes ja, akkurat det samme Sett den innpå bakpå et sted, og se hvilke kanal lyden kommer på Bytt til en annen vis det ikke passer deg Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 tingen er jo at jeg har ikke akkurat mange innganger å velge mellom! har bare disse: Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ser ikke ut som om det anlegget har noen inngang for mp3 spiller osv... Men du kan jo koble mp3spilleren i usb, og spille av derifra, som Effectiv sa... Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 det var da som f***.. burde jeg tenkt på når jeg kjøpte greia på flyttesalg:) tingen er at usb-inngangen er ganske ustabil! detter ut hele tiden + menyen innpå selve anlegget når jeg kopler på usb'n er så utrolig dårlig. kan ikke browse uten å skifte sang. kan jeg få igjen noe på garantien når usb-inngangen ikke funker? ca 6 mnd siden jeg kjøpte anlegget. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 26.10 ble den kjøpt som utstillingsvare hos lefdal. får jeg igjen på garantien når usb-kontakten fungerer dårlig? Lenke til kommentar
aron Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 26.10 ble den kjøpt som utstillingsvare hos lefdal. får jeg igjen på garantien når usb-kontakten fungerer dårlig? Full garanti på utstillingsvarer fra butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå