Moffe247 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hei! Jeg skal lage meg en "HTPC", men den skal kunne brukes til gaming også. Lyd er et viktig, rettere sagt stillhet. Derfor trenger jeg et kraftigt vifteölst skjerkort som går inn i dette kabinettet. Noen forslag? Har funnet et 3870 med heatsink, men lurer på om det finnes noen kraftigere kort. Takker på forhånd for alle svar! - Thomas Endret 13. juli 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvilket 3870-kort har du kommet fram til? Jeg er på utkikk etter et slikt evt. kraftigere selv. Si ifra hva du finner ut Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Hvilket 3870-kort har du kommet fram til? Jeg er på utkikk etter et slikt evt. kraftigere selv. Si ifra hva du finner ut Her er linken til skjermkortet: https://prisguiden.no/product.php?productId=86826 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jepp, takk. Har satt opp en pc med samme skjermkort jeg også. Siden det enda er 2-3 uker til jeg bestiller er jeg på utkikk etter et kraftigere, men fremdeles lydløst kort. Jeg skal si ifra hvis jeg kommer over et Lenke til kommentar
haalo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Disse grafikkortene bruker over 100 watt, så sjøl om det ikke er vifter på selve korta sliter du litt hvis du ikke har god airflow. Det kraftigste kortet du kan kjøpe uten vifte er nok en eller annen 8800 GT-utgave. Forøvrig så kan du kjøpe enAccelero S1, som sikkert er bedre enn de du får med overprisa kort . Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 God airflow er et must ja! Har planer om å herje litt med et P182-kabinett og fikse litt slik at luftstrømmen blir god nok. Eneste som bekymrer meg er hvor god kjøleren på dette kortet er.. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 burde vell være en god kjøler om man som sagt har god airflow. Tar jeg ikke feil så har Antec P182 en vifte som kan blåse luft mot skjermkort området, så setter du den på full så burde man vell ha grei airflow? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå