ostov Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Heisann! Jeg får for øyeblikket ikke koblet Live. Jeg kjører den nettverks testen og alt er bare velstand. Går som smurt gjennom. På "Xbox Live" så står det bare "connected", men det er vel det som skal stå. Uansett, jeg får ikke koblet til Live selv om alt ser ut til å være connected/ok på nettverks testen. Hva er galt og hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Heisann!Jeg får for øyeblikket ikke koblet Live. Jeg kjører den nettverks testen og alt er bare velstand. Går som smurt gjennom. På "Xbox Live" så står det bare "connected", men det er vel det som skal stå. Uansett, jeg får ikke koblet til Live selv om alt ser ut til å være connected/ok på nettverks testen. Hva er galt og hvordan fikser jeg dette? Har du XboX Live account? Det er obligatorisk. I så fall, Gold eller Silver? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jeg har eksakt samme problem om dagen. Tilkoblingen til LIVE er veldig ustabil, alt funket flott før. Endret 13. juli 2008 av ostesaks Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det må være noe sentralt server problem, jeg har samme problem... Får opp denne meldinga: Xbox LIVE signup is currently unavailable. Please try again later. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå