gamerman Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hei når er det Jackass:The Movie kommer på dvd i norge, vet noen av dere en nettside hvor jeg kanskje kan bestille den på amerikansk dvd Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Den kommer vel på kino før den kommer på DVD da vel....(i Norge assa) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Filmen skulle jo komme på kino 9.januar.. sist jeg sjekket så er vi snart i april.. MAO, så har nok de utrolig stilige "vil ikke høre, se eller snakke om volds filmer -spill og lignende fordi jeg er så skrudd" - folka klart å overtale noen i høyere kretser til å ikke vise filmen. Kan jo hende jeg er helt på jordet og filmen kommer snart.. God lørdag og schåååålll. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Finnes det en RIP screnner av den på nett? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg trodde den skulle komme på kino 14. mars. Leste det i BT Det er en DVD-screener (VCD) ute på nettet......... Mvh. Erik Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jackass The Movie kom ut i USA for 4-5 måneder siden. Det finnes en screener i grei kvalitet ute på nettet Lenke til kommentar
YBD Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Uh, følger ingen med? Det har da vært mye snakk om den i Norge i det siste, den kom på kino på fredag. Fikk terningkast 1 i VG, 3 i God Kveld Norge og 5 hos Sone2. MAO, så har nok de utrolig stilige "vil ikke høre, se eller snakke om volds filmer -spill og lignende fordi jeg er så skrudd" - folka klart å overtale noen i høyere kretser til å ikke vise filmen. Herregud, Jackass er da ingen voldsfilm, og det er vel ingen som tror heller. Den er faktisk tillatt for alle å se, det er ingen aldersgrense. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Finnes det en RIP screnner av den på nett? Ja, jeg har en eller annen form for rip. Ikke så bra film... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Dritkul film... jeg har dvdrip'en til "glorious" Lenke til kommentar
From_norway Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har lastet den ned! Den var konge! Jeg tror ikke den kommer ut på kino, men den kommer rett ut på DVD og VHS! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har lastet den ned! Den var konge!Jeg tror ikke den kommer ut på kino, men den kommer rett ut på DVD og VHS! Da tror du feil. Den har vært på kino i USA lenge og hadde nylig premiere i Norge Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har lastet den ned! Den var konge!Jeg tror ikke den kommer ut på kino, men den kommer rett ut på DVD og VHS! Da tror du feil. Den har vært på kino i USA lenge og hadde nylig premiere i Norge Ikke bry deg om ham... Han går i klassen min, og er like dum som en pappeske.... Han lasta ned CAM'en... Hoho. Uansett, han har heller ikke sett den Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg tror ikke den kommer ut på kino, men den kommer rett ut på DVD og VHS! Herregud den går jo på kino nå da... Følg litt med da folkens! Lenke til kommentar
From_norway Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg har lastet den ned! Den var konge!Jeg tror ikke den kommer ut på kino, men den kommer rett ut på DVD og VHS! Da tror du feil. Den har vært på kino i USA lenge og hadde nylig premiere i Norge Ikke bry deg om ham... Han går i klassen min, og er like dum som en pappeske.... Han lasta ned CAM'en... Hoho. Uansett, han har heller ikke sett den Når ble jeg like dum som en pappeske. Uannsett jeg hørte at noen sa at den ikke hørte hjemme på kino. Jeg må ha misforstott. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det eneste som er drøyt er "papercutts". Uff. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jackass: The Movie var morsom, men ikke helt det store. Hadde den i grei kvalitet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har DVDRip'en på SVCD. En del syke stunts. Lenke til kommentar
espanos Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kjøp filmen på www.dvdstrax.com/no Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har DVDRip'en på SVCD. En del syke stunts. Så den har ikke kommet ut som avi fil? Finner kun den med bam magera eller ka han heter. Blir kalt for jackass the movie.avi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå