LowGravitas Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei. Har tenkt til å kjøpe meg en ny pc da den gamle er spist opp av rotter og virus... I det prosjektet tenker jeg å investere fra 5-7000 kroner. Jeg ønsker en spill-pc som takler litt av hvert. Problemet er at jeg er ganske noob i PC og klarer ikke bygge en egen pc, og jeg vet heller ikke hva som er rimelig og bra. Derfor hadde det vært veldig flott med noen tips til dette, sånn at jeg kan få meg en dugbar pc. Har sett meg ut noen stasjonære allerede, er disse (eventuelt hvilket forslag) dugbare? 1. Hp Stasjonær 2. Packard Bell 3. Packard Bell Altså: Er noen av disse forslagene dugelige med tanke på formålet (dvs spilling o.l)evnt har noen forslag på rimelige kraftige stasjonære PCer å kjøpe? - Tileggspørsmål: Hva bør jeg ta i betraktning når jeg kjøper PC-skjerm? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
LowGravitas Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 -Evnt- Tenker på å ta utgangspunkt i denne pcën fra Komplett: Gamer a10 Men da lurer jeg på om det er noe i oppsettet som burde endres... Dere kan se det nåværende på linken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå