GBD Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Ok. Nevn tre spillere som har spilt i den øverste divisjonen helt siden Premier League ble startet opp i 92. Dvs. minst en kamp i toppdivisjonen hver eneste sesong PS: Det finnes flere riktige svar Endret 27. juli 2008 av GBD Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 jeg tar et nytt et For en stund siden var det to tsjekkere i Chelsea, og den ene er Petr Cech. Men hva heter den andre som spilte der før? Litt dårlige hint, både Jiri Jarosik og A. Smertin var der til 06-sesongen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 jeg tar et nytt et For en stund siden var det to tsjekkere i Chelsea, og den ene er Petr Cech. Men hva heter den andre som spilte der før? Litt dårlige hint, både Jiri Jarosik og A. Smertin var der til 06-sesongen. Smertin er fra Russland, og var kaptein for det russiske landslaget for to år siden Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ok.Nevn tre spillere som har spilt i den øverste divisjonen helt siden Premier League ble startet opp i 92. Dvs. minst en kamp i toppdivisjonen hver eneste sesong PS: Det finnes flere riktige svar fra 92 til nå? la meg se: David James, Ryan Giggs og Gary Speed Lenke til kommentar
GBD Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Stemmer det. Andre eksempler er Sol Campbell og Ian Pearce Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 hvilken norsk landslagslegende spilte aldri i tippeligaen i løpet av sin karriere? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hmm, Var det Hallvar Thoresen kanskje? Mener og tro at faren hans skaffet han en nederlandsk klubb Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 det stemmer og klubben heter PSV Eindhoven Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Siden ingen har posten nytt, så kan jeg ta ett: Hvor mange engelske managere er det i PL? (28.07.08) Edit. Shade kom med. Endret 28. juli 2008 av CCola Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Da kjører jeg på. Hva heter faren til Hallvar Thoresen? =) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Da kjører jeg på. Hva heter faren til Hallvar Thoresen? =) Han er vel sønn til Gunnar T.? Også han tidligere landslagsspiller. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvor mange engelske managere er det i PL? (28.07.08) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Skal vi se: Blackburn - Paul Ince Bolton - Gary Megson Fulham - Roy Hodgeson Hull - Phil Brown Mboro - Gareth Southgate Newcastle - Kevin Keegan Pompey - Harry Redknapp W.B.A - Tony Mowbray West Ham - Alan Curbishly Wigan - Steve Bruce. 10 av totalt 20 lag. Så i mine kalkulasjoner av tidligere FM skills er 50% engelsk Så er jeg usikker på om Martin o'neill og kanskje Mark Hughes er engelske? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 O'Neill er også. Fantastisk! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ifølge Wikipedia er O'Neill Nord irsk. Men, det har vell ikke mye å si Hvilke klubber har Brad Friedel vært innom i karrieren sin? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Brad Friedel har spilt for Colombus Crew, Galatasaray, Liverpool, Blackburn og Aston Villa nå Lenke til kommentar
GBD Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Han var vel også innom på lån til et par klubber. Ganske sikker på Newcastle- Tar jeg helt feil når jeg tenker Middlesbrough også? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 har bare spilt for de klubbene, det vet jeg utrolig godt! Jeg er jo Blackburn supporter og der var en av favorittene mine Friedel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå