Gå til innhold

Fotballquiz for de erfarne!

GrandMa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ups, du er Liverpool supporter, da kjøper du aldri et argument fra en United-supporter :p

Edit: Jeg kan fyre løs et spørsmål.

Han spiller for den greske toppklubben Panathinaikos, han er svært ung og er av den offensive typen. Liten teknikker, som overaskende nok ble utelatt fra den Greske troppen til EM.

(Det var kanskje litt for mange hint :roll: ).

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Alt for enkelt.

Det er Sotiris Ninis. Usikker om jeg skrev fornavnet korrekt. Men det får no være.

Er ute etter enda en norsk spiller. Har en stor media sak i rundt seg nå. I mine øyne er han en pyse som klager på treninger osv, forøvrig skadd.

Nå var det ikke meningen at du skulle svare, siden jeg har gjort mesterstykke å skrive dette et annet sted også :p:D

Anyway, må nok være Bjørn Helge Riise. Og hadde du sett treningene hadde du skjønt hvorfor. Nordlie er et dyr når det gjelder treninger, det er egentlig ikke noe nytt at spillerene klaget over treningene, da dette også skjedde tidlig i forje sesong også. Mens Nordlie henger seg opp i antall timer spillerene har trent, så er det ikke det spillerne i LSK klager over, men innholdet i treninga. Det var omtrent kun utholdenhets trening.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Boing var in, for lenge siden :p

Tror egentlig ikke at noen av dem scorte spesielt mye, men rett svar er forhåpentligvis Goliat Siklesæt(h)er :)

edit: fikk opp en mongo quote xD

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...