Sameboe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Det finnes faktisk en spiller som heter Andrew av Fløtum da Endret 31. juli 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Riktig til slutt. Rogvi Jacobsen. Har aldri høyrd om Andrew av Fløtum, verka meir som eit oppdikta namn tatt frå Donald, men stolar på at de har meir greie på færøyisk fotball enn meg Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvilken spiller har nummer 15 i Blackburn? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Aaron Mokoen. Hva fikk Fowler bot for i en kamp han spillte for Liverpool for en del år siden? (5-10 år siden, ikke helt sikker) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 du skrev navnet feil -.- så FEIL Lenke til kommentar
96tarik Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Aaron Mokena. Hvem scoret 7 mål i de 5 første serievinnercupen - finalene for Real Madrid? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tarik har også FEIL! Aaron Mokoena Fornøyd? .. Samme som sist: Hva fikk Fowler bot for i en kamp han spillte for Liverpool for en del år siden? (5-10 år siden, ikke helt sikker) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tarik har også FEIL! Aaron Mokoena Fornøyd? .. Samme som sist: Hva fikk Fowler bot for i en kamp han spillte for Liverpool for en del år siden? (5-10 år siden, ikke helt sikker) fornøyd Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Tarik har også FEIL! Aaron Mokoena Fornøyd? .. Samme som sist: Hva fikk Fowler bot for i en kamp han spillte for Liverpool for en del år siden? (5-10 år siden, ikke helt sikker) Haha. Det husker jeg. Han "sniffet" den hvite linja som markerer sidelinjen. Det var latterlig morsomt. Jeg vet jeg har rett fordi det husker jeg. Derfor er mitt neste spørsmål det samme som tidligere. Hvem er dette? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Sergio Kun Agüero! Siden du er inne på talenter, hvem er dette? Hint; Fra samme land og samme liga som Kun Agüero. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvilke klubber har den Brasilianske legenden Socrates spilt for, og hviket år var han sist aktiv? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Botafogo, Corinthians (Stavefeil? ihvertfall Tevez gamle klubb), Flamengo, Santos FC + et lag med Town og et italiensk lag. Må google for å finne dette ut, og det blir jo kjedelig. Jeg greier nok ikke denne. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 ok...får komme emd et lettere spørsmål da Hvilken spiller har nummer 7 på Alta IF? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ganske sikker på at det er Østgård? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ganske sikker på at det er Østgård? Like sikker som Wikipedia :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ivar Hapalathi ? =b Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 har ikke brukt Wikipedia faktisk så det så xP Mener å ha hørt det på fotballxtra eller en kamp jeg har sett, men ble litt usikker igjen. får vente å se xP Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 eller bare wikipeda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå