Riot™ Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Psykiatrisk avdeling... >_> Men det er jammen godt å være ute igjen! Tiden går treigere der enn når man venter på døden om mange år. Vakke så allverdens gale, men men. Jeg er glad for å være tilbake på gaten igjen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ehm...gratulerer MEn vet ikke om jeg skal gratulere med at du er ute eller kvitt problemet(ene)? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Eg håpar båe deler. Uansett, gratulerer =) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Nei, jeg skal nå gå rundt og drepe masse folk fordi jeg er helt BANANAS! Fra tull til bull, jeg hadde ingenting der å gjøre. Var vel egentlig bare for mitt eget beste, men legen(e) der bare lo av alt sammen. Håper på å ikke måtte gå tilbake, selv om jeg møtte på trivelige folk der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Bra du er ute igjen, Carl. :] Du kan alltids mase til meg om du trenger å få ut noe, vettu. >.> Lykke til videre. ^_^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Haha, tro meg, som jeg sa til andre før jeg gikk inn, jeg kunne skrevet bok om akkurat hvorfor... og når jeg fortalte det til legen der (seff uten detaljer - holder med at 2 personer vet det...) så sa han også at jeg kunne jo nesten skrevet en bok. Artig, men men. Jeg prøver å ikke erge på meg foreldre og venner slik at dem ikke dolker meg i ryggen ved å sende meg dit, igjen, så jeg holder nok alt for megselv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå