Gå til innhold

Inni et traktrohjul, rett og slett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her hadde jeg lyst til å like, men får det ikke til. Det er for nytt. Det blir bare litt skitt på et nytt hjul. Hvis du hadde fjernet skitten så hadde det i alle fall vært et nytt hjul. Men uansett så er det ikke noe som griper fatt i deg som seer, så det blir vel litt for blast.

Lenke til kommentar

Jeg må nok innrømme at jeg syntes det ble litt kjedelig. Litt for møkkete til å være rent, litt for rent til å være møkkete. Og jeg tror møkkete hadde vært bedre, da hadde man kanskje fått et litt mer intrykk av hva det er.

Men jeg fikk en eller annen uforklarlig fornemmelse av at det hadde vært hakket bedre i liggende format.

Lenke til kommentar

Det dere sier er faktisk noe jeg ikke har tenkt over rundt dette bildet. Når jeg tenker over det, ser jeg for meg en rusten og møkkete overflate. At dette er et traktorhjul er det ikke lett å se ved hverken første eller andre titt (om man ikke er ekspert på området selvsagt).

Takk for kommentarer! :)

Lenke til kommentar

Jeg syns egentlig ikke det er så aller verst.

Jeg tenker ikke over at det er et hjul, og da ser jeg det repeterende mønsteret boltene danner og den usynlige diagonalen ingraveringen og logoen(?) tegner.

Sånn sett kan det se ut som et fotorealistisk maleri, mer eller mindre.

Lyset blir kanskje litt for skarpt, dog. Har du prøvd det i s/h? Evt. med andre farger?

Jeg tror faktisk du kan prøve ut en del forskjellige effekter for å se hva resultatet blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...