oleredv Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hva synes dere er Norges beste band? De trenger bare å være fra Norge, men da må alle medlemmene være herifra... Min personlige favoritt er Kaizers Orchestra. Evig pint er jo konge!!! Støttar deg i det, dei har levert to knall album og er vanvittig artige å sjå live..... Lenke til kommentar
fudun Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg kan anbefale Lame Ducks. Ska/hardcore/punk. Å si hvem som er Norges beste band om dagen er ikke lett, men disse gutta er geniale i sin sjanger. Masse konserter om dagen, bør sjekkes ut. Nylig sluppet sitt andre album og har fått mye bra kritikk. Dogpile Punk rock. Har endelig kommet seg på beina igjen og slapp en ny EP før jul. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Hva synes dere er Norges beste band? De trenger bare å være fra Norge, men da må alle medlemmene være herifra... Min personlige favoritt er Kaizers Orchestra. Evig pint er jo konge!!! Støttar deg i det, dei har levert to knall album og er vanvittig artige å sjå live..... Takk for det. Visste du forresten at de hadde/har (ikke helt sikker på om de har det ennå) en avtale med Statoil? De skulle få et oljefat pr. konsert, mot noe annet reklamegreier eller noe. Nikita - Ralph Myerz and The Jack Herren Band er jo konge da. Diggbar melodi... Sånn du kan gå å nynne på overalt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ingenting hehe...ingenting er ganske bra faktisk, selv om jeg bare har hørt 1 plate med dem. De som ikke har hørt Ingenting har IMO gått glipp av noe stort. Genial musikk. Går aldri lei. Er bare en sang jeg hater: Ikke kødd med nissen. Grusom sang. Ellers musikk fra øverste hylle Lenke til kommentar
adawen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Tydligvis delte meninger om musikk her.. Jeg tilslutter meg de fornuftige som hører på bra, norsk metal! m/ Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har hørt om et ganske bra norsk band. Tror de har gitt seg, men de het i hvertfall pteranodon... Ellers er det et band som heter RaceCar som er ganske bra. Tror de hadde racecarband.tk, men jeg husker ikke og gidder ikke sjekke. Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 DATAROCK ! http://www.datarock.no/ Lenke til kommentar
Superior Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 "]DATAROCK !http://www.datarock.no/ Kjedelig. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Må være Reset eller no sånn! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 I øyeblikket må det bli Turboneger! Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Fenrik Lane med Kurt fra idol Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 I øyeblikket må det bli Turboneger! jeppjeppjepp. /me ser på to biletter til turboneger konserten i trondheim Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Litt søkt å putte diamentralt ulike sjangre i samme båt. DDE, Turbonegro og Röyksopp har SVÆRT få naturlige sammenligningspunkter.... Men skal en velge en har vi (altså:jeg, for de som ikke er bekvemme med flertallsform for førsteperson entall...) en kort liste over potensielle kandidater: Gåte D'Sound Dronning Mauds land Kaizers Bel Canto Men øverst over alle, faktisk i en klasse for seg: Khmer Nils Petter Molvær er, ved siden av Solveig Kringlebotn, diverse 666-disippler og noen andre jazzere, en av særs få norske musikanter som har noe å si utenfor steinrøysa. Det er det en grunn til. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 .... og siden temaet først er bragt på banen: Norsk hiphop suger brukt sanitærbind i unisont kor. Måtte de brekke lårhals og ryggrad hele helv#tes gjengen. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Norsk hiphop suger brukt sanitærbind i unisont kor. Måtte de brekke lårhals og ryggrad hele helv#tes gjengen. Word! En fyr jeg kom på: Jarle H. Olsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Datarock, Madrugada, Røyksopp, CC Cowboys, DumDum Boys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg