PoL-E Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Highland Glory Guardians Of Time Pagan's Mind 8) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Dere tar feil alle sammen! DDE er bæst! Her blir det liv Å herrre GUD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Madrugada, Kaizers (<- norges desidert beste band!), Dreadful (lokalt band ;O), Dimmu borgir, Seigmen. Ingenting hehe...ingenting er ganske bra faktisk, selv om jeg bare har hørt 1 plate med dem. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Rockatansky er vel min favoritt. Flere band: Ralph Myerz and the Jack Herren Band Röyksopp Kaizers Orchestra Ribozyme andre band som jeg ikke liker sååå bra, men som duger: Motorpsycho Band jeg misliker sterkt: Gåte Mayhem Dimmu Borgir Alle de der rap-wannabe-stygg-dialekt-gruppene som Klovner i Kamp Madrugada Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ellers kommer også disse meget høyt opp på listen over norske artister: Mads Eriksen Øystein Sunde Jan Eggum Odd Børretzen (kun sammen med Lars Myhre) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ingen som har sagt Gitarkammeratene? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ingen som har sagt Gitarkammeratene? Det er en god grunn til det Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ingen som har sagt Gitarkammeratene? Det er en god grunn til det Du.. Det der vet du er pisspreik. Gitarkammeratene rocker! Husker selv da jeg var på konsert med de i Grieghallen.. Hallo det er lenge siden!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ingen som har sagt Gitarkammeratene? Det er en god grunn til det Du.. Det der vet du er pisspreik. Gitarkammeratene rocker! Husker selv da jeg var på konsert med de i Grieghallen.. Hallo det er lenge siden!!! Folk liker ikke Gitarkammeratene. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ingen som har sagt Gitarkammeratene? Det er en god grunn til det Hvilken? (Ja, jeg har noe imot meninger som sier att en gruppe er dårlig uten annen begrunnelse en derfor. En ting er å si att "Jeg liker ikke musikken deres", men å si att de er dårlig så må man komme med en begrunnelse også. Dette gjelder også de som syntes att DDE er dårlige, kom med en begrunnelse) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Ingen som har sagt Gitarkammeratene? Det er en god grunn til det Hvilken? Se over Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hvis Röyksopp kan kalles et band, så stemmer jeg på dem 2k3 ! Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Takk for Rockatansky stemmen pop! Ikke mange av disse bandene som har medlemmer som er på hw.no nei! MEN ROCKATANSKY; YES www.rockatansky.com Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Dere tar feil alle sammen! DDE er bæst! Her blir det liv Å herrre GUD å herre gud, hva er galt med dde a???? hæ? kom opp med noen BRA argumenter da!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Dere tar feil alle sammen! DDE er bæst! Her blir det liv Å herrre GUD å herre gud, hva er galt med dde a???? hæ? kom opp med noen BRA argumenter da!!! Jeg svarer jeg Harry, ekkelt, brautende minner fra dagen derpå (fyllesjuk). +++ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tja.. når det gjelder norske band, så er vel Dimmu Borgir best Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tja.. når det gjelder norske band, så er vel Dimmu Borgir best Langt derifra. Noen av låtene er ganske bra, men hovedsaklig så er det ikke noe å rope hurra for. hør spellbound, Dimmu på sitt værste. Også var det det med argument da... Kommer ikke på noen, får bare si det er min mening Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 /me takler seriøst ikkje å høyre på kaizers orchestra.... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 /me takler seriøst ikkje å høyre på kaizers orchestra.... Ironisk at du kaller deg Ompatut da.. :wink: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 /me takler seriøst ikkje å høyre på kaizers orchestra.... Enig! Nye platen er jaggu meg værre enn den gamle også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg