myntsamlern Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei, er blitt en stor fan av Tour De France de siste årene, og familien vurderer å leie bobil og følge løpet i 2 uker neste år. Personlig synes jeg det høres bra ut, men er litt usikker på om det kan bli litt kjedelig Så, noen andre som har gjort det samme før, og er det å anbefale? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Tror ikke du finner noen som har gjort det her inne. Jeg ville kanskje begrenset det til å følge ett par etapper og ta litt annen ferie også, det blir mye venting også raser de forbi i 20 sekunder også er dagens "gjøremål" gjort. Du rekker vel neppe alpe etappeneda, men hvis du står i fjellet får du hvertfall med deg litt mer av rytterne, løpt etter dem i 20 meter eller noe lignende Som sagt ville jeg kombinert det med annen ferie, kanskje sett en etappe, dratt et annet sted også dratt til Paris siste etappen og fått med avsluttningen på Champ Elyse da du ser de mer enn en gang også Endret 15. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Reise2009 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei, er blitt en stor fan av Tour De France de siste årene, og familien vurderer å leie bobil og følge løpet i 2 uker neste år. Personlig synes jeg det høres bra ut, men er litt usikker på om det kan bli litt kjedelig Så, noen andre som har gjort det samme før, og er det å anbefale? Hei Vi er en familie som lurer på det samme. Er det ingen som har noen gode råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå