Irrelevant Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Det har seg slik at nå har jeg støydempet PC-en min så mye at det eneste hørbare viftesuset er fra vifta i strømforsyningen Mist 500W . Jeg ønsker å eliminere også dette suset, derfor er jeg på utkikk etter en PSU som er enda mer stillegående. Lydløs hadde selvsagt vært det beste. Finnes dette? Endret 13. juli 2008 av Irrelevant Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sjekk PSU reviews hos http://silentpcreview.com Corsairs HX serie kommer godt ut (for å nevne en) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Zalmans 850 watt'er var forsåvidt det eneste som var stillegående nok for Extreme Gamer 22DBA PC by EndPCNoise. Ulempen er at den er litt lengre enn vanlige PSU'er på grunn av diverse heat pipe "dingser" som skal gi bedre kjøling - og mangler fysisk av/på knapp bakpå. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Ok, Zalman er bestilt. Sender den bare tilbake på angrefrist om den ikke er vesentlig stillere enn Mist. 1500 kr er mye, men verdt det om den er tilnærmet lydløs. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ok, Zalman er bestilt. Sender den bare tilbake på angrefrist om den ikke er vesentlig stillere enn Mist. 1500 kr er mye, men verdt det om den er tilnærmet lydløs. Grattis. Gi tilbakemelding hvis du er misfornøyd. Jeg planlegger kanskje kjøpe den selv (og bytte ut min MIST 600w) Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Fikk 850w-utgaven for noen dager siden. Alle tiders PSU! Den var lydløs selv etter en time med CoD4 (jeg tror faktisk turtallet var likt som under idle), i motsetning til Mist-en som etter mine standarder bråkte som et uvær. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå