thekid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har en krangel gående med min nye strømleverandør, de krever at jeg oppretter både avtalegiro og efaktura. Skjønner ikke helt poenget, men det holder med en av delene (helst efaktura for min del). Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 De setter vilkårene for at de skal levere strøm til deg, vilkår som du enten kan godta, eller velge å skaffe deg strøm et annet sted. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg kan skjønne at de krever eFaktura dersom du skal ha avtalegiro, men ikke hvorfor du må ha avtalegiro om du uansett skal ha eFaktura hvis du skjønner. Årsaken til dette er at hvis man kun har avtalegiro så mottar man likevel et bilag på fakturaen. Det er sikkert dette de vil unngå. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det første som slår meg er at dette er en strømleverandør som sliter med dårlig likviditet og dermed er avhengig av at kundene betaler tidsnok. Med andre ord, sjekk om økonomien deres er god, og hvis den ikke er det, finn en annen leverandør. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det første som slår meg er at dette er en strømleverandør som sliter med dårlig likviditet og dermed er avhengig av at kundene betaler tidsnok. Tror vi snur problemstillingen litt.. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Høres underlig ut, men du kan faktisk kreve å få betale kontant. Bankens sedler og mynter er tvungent betalingsmiddel i Norge. Så at de forlanger avtalegiro høres noe underlig og feil ut for meg... Endret 14. juli 2008 av datating Fjernet noen dobbeltpostinger etter krage83's ønske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå