Trollfjes Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Og hvor kjøper man ekstra pads eventuellt? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 PLZ, kan nokon skifte topic?! *trådnamnet altså. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 PLZ, kan nokon skifte topic?! *trådnamnet altså. Du må isåfall skrive til hva, dust. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Prøvde det Alesis-settet for ikkje så lenge sida og likte det godt. Mange lydar, stort nok og du kan ha eigen basstrommepedal. Men eg har ikkje prøvd andre sett, så er det vanskelig for meg å sei kor bra det er. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Prøvde det Alesis-settet for ikkje så lenge sida og likte det godt. Mange lydar, stort nok og du kan ha eigen basstrommepedal. Men eg har ikkje prøvd andre sett, så er det vanskelig for meg å sei kor bra det er. Satt det opp her hjemme idag, fungerer helt sinnsykt, dobbel pedal og greier på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå