Gå til innhold

Kjøp av elektronisk trommesett

Trollfjes

Anbefalte innlegg

Jeg skal da kjøpe meg et elektrisk trommesett fordi jeg bor i blokk, men hvor og hva burde jeg kjøpe? vil ikke ha noe fra utenlandet og vil helst ha noe til under 5000kr, skal bare ha dette til øving, OG det må gå ann og bruke egne basspedaler på dette settet.

Noen anbefalinger? kom gjerne med grunner også.

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Jeg og broren min kjøpte et elektronisk trommesett på Musikkbörsen til under 5000, men nå har det funka ganske dårlig de to årene vi har hatt det, så nå hører vi med butikken om vi kan levere det tilbake, siden vi har hatt det inne hos dem før og sånn.

Det het Medeli et eller annet og er liksom det dårligste merket - styr unna, er mitt råd!

Ellers ville jeg prøvd å finne et brukt Yamaha-sett eller noe, de får du kanskje til under 5000 og burde fungere nok til øving.

Lenke til kommentar
Tja.. Jeg og broren min kjøpte et elektronisk trommesett på Musikkbörsen til under 5000, men nå har det funka ganske dårlig de to årene vi har hatt det, så nå hører vi med butikken om vi kan levere det tilbake, siden vi har hatt det inne hos dem før og sånn.

Det het Medeli et eller annet og er liksom det dårligste merket - styr unna, er mitt råd!

Ellers ville jeg prøvd å finne et brukt Yamaha-sett eller noe, de får du kanskje til under 5000 og burde fungere nok til øving.

Ok, skal styre unna Medeli :)

Lenke til kommentar
bump, 20 seere siden forrige gang, ingen som kan komme med et ordentlig forslag fra norsk nettside til rundt 2-5000 kr.

Jeg kjöpte et Roland-sett av en kompis. Det kostet 14 000,- nytt. Men det var noen år gammelt, så da jeg kjöpte det fikk jeg det for 5 000,-

Så mitt tips må vel väre at du får kjöpe at brukt el-sett. Finn.no, QXL eller noe. Oppslagstavle på din lokale musikkbutikk eller .no.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg har fjernet noen innlegg som diskuterer bla. orddeling. Dette er ikke emnet i tråden, og derfor hører det strengt talt ikke hjemme her :)

Ikke kommenter dette innlegget, men send eventuelle tilbakemeldinger på moderering på PM

Endret av macfjott
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vet ikke om nå har valgt trommesett allerede, men vil bare gi deg en anbefaling. Kjøpte et Big Beat DD-5 for 4000 kr. Kjøpte det selv for innspilling av demo og er veldig fornøyd. Har selvfølgelig ingen andre digitale trommesett å sammenligne det med, men syns du bør vurdere det ihvertfall.

Vet ikke riktig hvordan det er med bruk av egne bass pedaler men den som følger med er helt vanlig så tror ikke det burde være noe problem.

Lykke til :thumbup: .

Lenke til kommentar
Vet ikke om nå har valgt trommesett allerede, men vil bare gi deg en anbefaling. Kjøpte et Big Beat DD-5 for 4000 kr. Kjøpte det selv for innspilling av demo og er veldig fornøyd. Har selvfølgelig ingen andre digitale trommesett å sammenligne det med, men syns du bør vurdere det ihvertfall.

Vet ikke riktig hvordan det er med bruk av egne bass pedaler men den som følger med er helt vanlig så tror ikke det burde være noe problem.

Lykke til :thumbup: .

Trenger du skjønner du :)

Har ikke kjøpt enda så trenger fortsatt hjelp og anbefalinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...