Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tråden for elever på Gerhard Schønning.

Anbefalte innlegg

Her kan elver som starter på Gerhard Schønning og de som allerede går der diskutere.

Jeg skal mest sannsynlig begynne på G.Schønning, kjenner ingen som går der, og knapt noen jeg kjenner fra før som også skal starte der.

Endret av Adidas99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+12348972834

Jeg var ferdig der nå i juni;) Jævli chill skole, på godt og vondt. Slappe lærere som ikke er så ivrige på anmerkninger (med forbehold), sure kontordamer og dårlig med informasjon i forhold til andre skoler i byen.

Kommer til å savne Schøning, as... Nære alt, men likevel langt vekk. Vet ikke hvordan det blir der nå fremover, siden midtbyskolene skal slås sammen, men Schøning er kos<3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Egen tråd og greier ja.

Skal gå der jeg også, et år. Har hørt litt forskjellig om skolen, bla. en blind historielærer :hmm:

Er visst ikke så lavt snitt for å komme inn som jeg trodde, eller så har en kamerat veldig dårlige karakterer. Han er nr. 37 i køen til å få plass. (Allmenn påbyggning)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Ja, det er en blind lærer der. Han er kjempekoselig:) Det er litt freaky av og til da, jeg innbiller meg at han vet at jeg ser på han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...