tradhtare Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg kan vel alltids sende de en mail Har samme problem som deg, og fant et nummer å ringe, men de har visst ferie til mandag. Typisk. Har du funnet en emailadresse og føler for å dele den med meg? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal sende. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Det nærmeste jeg kommer noe som likner restriksjoner her er PlayStation®Store Spillnedlastinger Spillnedlastinger eller -innhold du har kjøpt kan lastes ned fra PLAYSTATION®Store. I samsvar med bestemte vilkår for bruk som gjelder for en spesifikk spillnedlasting eller spesifikt spillinnhold du har kjøpt, kan du bruke nedlastingen eller innholdet på opp til tre (3) forskjellige PLAYSTATION®3-system som er aktivert på kontoen din. Du kan deaktivere eller deaktivere spesifikke PLAYSTATION®3-system, så lenge maksimalt antall PLAYSTATION®3-system på din konto til enhver tid kun er tre (3). Det innebærer at du må aktivere den nye konsollen opp mot brukeren din for å kunne hente ned sangene. Edit: Hvorvidt "SingStore" er underlagt disse bestemmelsene er for meg uvisst, men det står ikke noe i Singstar/SingStore sine brukervilkår at det er noen begrensninger på nedlasting. Endret 6. august 2008 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det nærmeste jeg kommer noe som likner restriksjoner her erPlayStation®Store Spillnedlastinger Spillnedlastinger eller -innhold du har kjøpt kan lastes ned fra PLAYSTATION®Store. I samsvar med bestemte vilkår for bruk som gjelder for en spesifikk spillnedlasting eller spesifikt spillinnhold du har kjøpt, kan du bruke nedlastingen eller innholdet på opp til tre (3) forskjellige PLAYSTATION®3-system som er aktivert på kontoen din. Du kan deaktivere eller deaktivere spesifikke PLAYSTATION®3-system, så lenge maksimalt antall PLAYSTATION®3-system på din konto til enhver tid kun er tre (3). Det innebærer at du må aktivere den nye konsollen opp mot brukeren din for å kunne hente ned sangene. Edit: Hvorvidt "SingStore" er underlagt disse bestemmelsene er for meg uvisst, men det står ikke noe i Singstar/SingStore sine brukervilkår at det er noen begrensninger på nedlasting. ESSO!! snart kommer vi for å høre vitsen! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Nå har jeg ENDELIG fått sangene mine! Hele tredve stykker, er nå samlet på en PS3, ikke fire forskjellige Sendte maaange mail, og fikk endelig et skikkelig svar for ikke så veldig lenge siden. Tok to-tre uker før de faktisk greide å gjøre noe med det. Det lønner seg å mase litt. Endret 23. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og hvorfor er epost-adressen nevnt i denne saken? Slik at folk med det samme problemet for også hjelp? noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå