Turtlis Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har kjøpt meg Singstar. Lastet ned et par sanger. Nå har vi ny ps3. Sangene er fortsatt på singstar cden, men jeg har ikke tilgang til de. Er det mulig å få de på den nye ps3en vår? Eller har jeg mistet alle sangene jeg har lastet ned Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Mener det skal være en download history inne i selve spillet, eller singstore Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Nå er jeg på kjøpshistorikken og trykte på last ned: "Det valgte elementet kan ikke lastes ned, da det er assosiert med et annet system. Sjekk betingelsene for bruk av SingStore". Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det ikke slik at alt du kjøper og laster ned blir låst til serienummeret på ps3? Hvorfor har du ny ps3? Solg det gammle eller er den ødelagt? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Trodde sangene ble låst til brukernavnet jeg. Er den låst til konsollene er dette ganske så jalla... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det så rart at det blir låst til konsollen? Hvis det var låst til brukernavnet kunne man jo logget på hos venner og gitt de sanger. Det skal jo funke selv om du ikke har internett, dvs. man kunne så logget av og fortsatt og spille. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hvorfor har du ny ps3? Solg det gammle eller er den ødelagt? Gikk fra en 40 til 60 (den gamle ble faktisk ødelagt. får ny, men bytter til oss en 60gb mot 40 og et par spill). Jeg har lastet ned 17 sanger (ivrig da vet du). Kjipt hvis de er borte. Eller de er jo der.. men jeg får ikke lastet de ned *klø meg i hodet og roper på hjelp*. Endret 13. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det så rart at det blir låst til konsollen?Hvis det var låst til brukernavnet kunne man jo logget på hos venner og gitt de sanger. Det skal jo funke selv om du ikke har internett, dvs. man kunne så logget av og fortsatt og spille. Joa, men sett at konsollen blir ødelagt, eller man vil ha seg en ny. I GH er jo sangene man laster ned bundet til brukernavnet. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det er mulig og få overført alt du har kjøpt til et annet serienummer. Dette blir gjort om en ps3 dør, men da blir dette gjort på serviceverkstedet som kan bekrefte at du har levert fra deg konsollen med det andre serienummeret. Hvordan dette kan gjøres ved salg av ps3 vet jeg ikke, men jeg tror nok du må gjøre det før du selger den. Har du allerede solgt den tror jeg desverre sangene dine ble solgt sammen med den. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Driten er at sangene ble lastet ned på en føkka ps3 som skal leveres inn Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Da tror jeg det er fullt mulig og få overført kjøpet til den nye ps3'n. Snakk med support og forhør deg med hvordan dette kan gjøres. Tror nok det er flere tråder om dette på forumet også. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Den tryggeste måten er å slette sangene via Singstar på din gamle konsoll. På den måten av-assosieres sangene. Da kan du registrere dem på din nye maskin. Dette er bare teori da jeg ikke har prøvd det ut. Lisensen lyder som følge at sangene kan kun forholde seg til 1 konsoll om gangen. Selv har jeg opplevd samme problem, men jeg sletta sangene på feil måte ved å slette Singstar filene på selve PS3 menyen. Da ble sangene fortsatt assosiert med gamle maskin. Jeg sendte en mail på lørdag til SCEE om de kan slette assosiasjonen og forklarte situasjonen til dem. Gikk fra 20 GB til 80 GB versjon (ja jeg mener 80). Endret 13. juli 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Den gamle er føkka får ikke startet den en gang. Skal på rep.. men jeg mener å ha lest at når den er levert inn kan "frigjøre" sangene, og jeg kan laste de ned på nytt. (?). Håper det. ikke at jeg er så aktiv på singstar.hehe. surt å miste 17 sanger når det er bare boss som følger med cden. Men det kommer sikkert til å ta år og da, da det er to mnd siden vi sendte mail til de og skulle få en ny tilsendt. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg fikk min PS3 ødelagt, og etter 3 mnd'er ventetid fra elkjøp fant de ut at jeg skulle få en helt ny en av de. Kan likevel laste ned spillene jeg lastet fra den gamle, trudde det gikk på acc, ikke serienr. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Prøvd å sette harddisken til den gamle PS3'en i den nye? Hvis den starter opp hadde det kanskje gått an å ta full backup til en ekstern disk, så sette tilbake 60GB-disken og legge tilbake backupen. Men vet ikke om det likevel vil virke med sangene... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Hehe, tror ikke jeg legger meg borti den biten. En stk samboer som kommer til å kvele meg dersom jeg finner frem verktøy for å operere ps3en hans Jeg trodde også det var på acc. men det vil ikke la seg gjøres! gr. snålt dette.. Regnet med at sangene som ble lastet ned fulgte den registrerte brukeren, ikke maskina. Ingen som vet dette altså Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Har du snakked med kundeservice da? Gjør det, og gi oss tilbakemelding. Kjekt å vite Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Når vi har levert den inn, og folka sletter blabla på den ødelagte ps3en -så blir sangene frigjort.. Og jeg kan da laste de ned igjen på den nye tror jeg. Multicom er treg med å sende oss en ny ps3, så vi får ikke sendt den inn på ei stund Endret 16. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
ketilkn Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har kjøpt meg Singstar. Lastet ned et par sanger. Nå har vi ny ps3. Sangene er fortsatt på singstar cden, men jeg har ikke tilgang til de. Er det mulig å få de på den nye ps3en vår? Eller har jeg mistet alle sangene jeg har lastet ned Leste om det samme problemet på det offisielle Singstar-forumet. Det er riktig at sanger er låst til konsollen. Løsninger er å sende et (høflig) e-brev til kundeservice og be om at du får tilbake pengene. Forklar situasjonen. Resultatet er forhåpentligvis at du får tilbake pengene dine og kan kjøpe sangene på nytt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg kan vel alltids sende de en mail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå