JFM Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hei. Fikk ny pc i går Kjører Windows Vista Ultimate Sp1 med alle oppdateringe. Hardware er i signatur og profil. Jeg har en del image på maskinen som jeg ønsker å bruke. Problemet er at det er noe som ikke funker her. På den gamle maskinen min brukte jeg Deamon tools og Alcohol 120%. Nå har jeg skaffa nyere versoner av programmene, slik at de får Vista x64-støtte. Men begge programmene krever at et annet program som heter SPDT er installert. proplemet er at SPDT får maskinen min til å fryse etter ca 3min. Da må jeg restarte maskinen med restart-knappen på kabinettet. Har googla litt men finner ikke løsning. Har også sett etter tilsvarende programmer uten hell. Kan du hjelpe meg? Endret 13. juli 2008 av JFM Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvorfor må du bruke begge? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Nei, jeg må ikke bruke begge... Liker Alcohol best Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Da bruker du kun Alcohol og avinstallerer Daemon. Se om ikke det er det at du har begge kjørende samtidig som låser maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå