LarsFromasj Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei! Har fått et lite problem her... Kjøpte meg nylig en bærbar maskin, og koblet meg opp til det trådløse nettet her hjemme. Det fungerte fin-fint! Jeg bruker også maskinen hos dama som bor 20 meter unna, på hennes trådløse nettverk. Og har byttet på hos henne og her hjemme et par ganger. Men da jeg kom hjem i dag fant den ikke det trådløse nettet her hjemme! Mens morra mi sin bærbare finner det trådløse, og min stasjonære er koblet opp til samme router. Kan kanskje nevnes at jeg TROR strømmen hadde gått her i natt... Kjører Windows Vista Business på den nye maskinen. Hvor skal jeg begynne å lete? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Oto2moto Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Regner nesten med at du har klart å skru av ditt trådløse nettverkskort via WLAN-knapp i front? Siden du ikke finner noen nettverk i hele tatt?! Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Hehe, nei... det er ikke så ille Mulig jeg skrev litt knotete, men den finner altså det trådløse nettet hos dama (Og hos alle naboene!). Men ikke hjemme hos meg... Kan den ha blitt blokka av routeren tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå