Nektard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nå jeg har en mappe med en bin. og brenner mappen over på dvd, med denn bin. filen inni så blir den en rar fil slik at jeg ikke kan bruke daemon tools, men dette skjer tydeligvis bare på min pc, for når jeg prøver på pappa sin er filen fortsatt en bin fil! kan noen hjelpe meg slik at den ikke blir en rar. fil? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du har bare ikke satt winrar som standardprogram for lesing av .bin-filer altså? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 ja det kan jeg kanskje ha gjort, får prøve å rette det opp, du vet tilfeldigvis ikke hvor på winrar jeg kan endre eller om jeg bare kan sette daemon tools som standard? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 ja det kan jeg kanskje ha gjort, får prøve å rette det opp, du vet tilfeldigvis ikke hvor på winrar jeg kan endre eller om jeg bare kan sette daemon tools som standard? Nå tar jeg utgangspunkt i norsk XP: Gå inn i Min Datamaskin Trykk på Verktøy Trykk på Mappealternativer Velg Filtyper Gå ned til du finner .bin og .cue Trykk på Slett og Ok For å mounte fila så må du høyreklikke på deamon tools-ikonet ved siden av klokka nederst på skjermen din og velge virtuell cd/dvd-rom. Der får du opp valg mellom hvilke virtuelle drev du har. Velg en og trykk på "monter avbilding"/"mount image" Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 tusen takk for hjelpen, men jeg har desverre vista og fant ikke verktøy(har på norsk) men jeg prøver videre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg er desverre ikke så kjent med Vista så da må jeg nok overlate denne til noen andre. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg er desverre ikke så kjent med Vista så da må jeg nok overlate denne til noen andre. hehe skjønner, fant forresten mappealternativer, men fant ikke "filtyper" Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 prøvd å høyreklikke -> åpne i/med ? har ikke brukt vista på en stund, men i xp får man da muligheten for å liste div. programmer, og kan samtidig huke av for å sette det valgte programmet som default. Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 I Vista gjør du følgende: Trykk på Windows knappen Skriv inn Standardprogrammer Velg så at du vil tilknytten en filtype til et bestemt program That's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå