Bjerknez Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Har allerede kjøpt meg båt mjo101. Nemmelig en: Askeladden 535 Bowrider m/Mercury Optimax 115 HK'er. Utstyr: - Kartplotter/ekkolodd (Navmann 6500) - Boss Marine Stereo - Teakdørk - Puter i front - Hydraulisk styring - Full bunnbehandling - Smartcraft instrumentering ++ Prisen ble til slutt 298.000,- ferdig sjøsatt våren 2009. Trodde de fleste her hadde fått med seg dette.... men det ble altså ingen freestyle, da jeg synes det ble litt for smått for meg. Litt deilig å ha en båt beregnet på litt lengre turer i ruskete vær. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei. Bra valg..! Er en kjempe båt ..! Lykke til med den..! Endret 3. oktober 2008 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Har du en slik båt selv? Endret 3. oktober 2008 av cyclo Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
LarsLohne Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tror ikke det gjør noe med en 70 hester, skulle jeg hatt 70 hk hadde jeg kjøpt johnson, men hvis jeg skulle hatt 60 hk hadde jeg nok kjøpt Yamaha. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva er det for et svar? 70hk=johnson mens 60hk=yamaha? Hvis du ser litt over på siden, brude du også fått med at han allerede har kjøpt ny båt. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva er det for et svar?70hk=johnson mens 60hk=yamaha? Hvis du ser litt over på siden, brude du også fått med at han allerede har kjøpt ny båt. Hvis man tar hvilken dag det er i dag, samt klokkeslett i betrakning, så kan det npk hende det er noen som nyter prosenter. I dette tillfellet kan det hende han sitter alene.. og kanskje kjeder sge litt... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå