Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fortjeneste ved salg

GRIM87

Anbefalte innlegg

Hei, noen i familien har bestil noe kake greier... " mormors sjokoladeflak " eller hva enn det heter. Da får man bestilt X antall bokser å selger dem for selskapet mot fortjeneste..... Er det noe som vet om noe lignende hvor det faktisk ER forstjeneste på dette? God fortjeneste å et produkt som er lett å selge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min erfaring som kakeboks-selger (ála Mormors Sjokoladeflarn) tilsier at det slettes ikke er noen gullgruve. De er vanskelige å selge, og man må selge heller mange før man får en grei fortjeneste. Men nå vet ikke jeg hvordan ditt lokale marked for bakevarer er. Ei heller vet jeg hvordan fortjeneste du har på salget.

Lenke til kommentar
Når man selger for å finansiere en skoletur kjøper folk for å støtte en "god sak". Selger man for å tjene penger til seg selv blir man bare en innpåsliten fyr som prøver å prakke overprisede kaker på folk.

Utrolig godt svart :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei, noen i familien har bestil noe kake greier... " mormors sjokoladeflak " eller hva enn det heter. Da får man bestilt X antall bokser å selger dem for selskapet mot fortjeneste..... Er det noe som vet om noe lignende hvor det faktisk ER forstjeneste på dette? God fortjeneste å et produkt som er lett å selge?

Hei

Prøv med salg av dopapir. Tjener 100.-

pr sekk(42 Ruller)

Vi tjente over 60 000.- på en levering.

hanmar.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...