GRIM87 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei, noen i familien har bestil noe kake greier... " mormors sjokoladeflak " eller hva enn det heter. Da får man bestilt X antall bokser å selger dem for selskapet mot fortjeneste..... Er det noe som vet om noe lignende hvor det faktisk ER forstjeneste på dette? God fortjeneste å et produkt som er lett å selge? Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Diverse tjenester gir nok god fortjeneste.. hehe Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Min erfaring som kakeboks-selger (ála Mormors Sjokoladeflarn) tilsier at det slettes ikke er noen gullgruve. De er vanskelige å selge, og man må selge heller mange før man får en grei fortjeneste. Men nå vet ikke jeg hvordan ditt lokale marked for bakevarer er. Ei heller vet jeg hvordan fortjeneste du har på salget. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Vi solgte slike kaker for å finansiere Polentur, og det gikk veldig greit å selge i nabolaget. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det var tvert imot for oss. Måtte dra til avsideliggende boligstrøk for å bli kvitt de siste boksene. Men som sagt, det varierer vel fra strøk til strøk. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Når man selger for å finansiere en skoletur kjøper folk for å støtte en "god sak". Selger man for å tjene penger til seg selv blir man bare en innpåsliten fyr som prøver å prakke overprisede kaker på folk. Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Når man selger for å finansiere en skoletur kjøper folk for å støtte en "god sak". Selger man for å tjene penger til seg selv blir man bare en innpåsliten fyr som prøver å prakke overprisede kaker på folk. Utrolig godt svart Lenke til kommentar
GRIM87 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Jaok, nok om kakene, jeg vet jo dette selv, men jeg spørr om det finnes andre liknede ting? Noe i samme sjanger? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Reklamedistribusjon? Norpost.no (Jeg fraskriver meg alt ansvar for eventuell misnøye etterhvert som tiden går). Lenke til kommentar
3719 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei, noen i familien har bestil noe kake greier... " mormors sjokoladeflak " eller hva enn det heter. Da får man bestilt X antall bokser å selger dem for selskapet mot fortjeneste..... Er det noe som vet om noe lignende hvor det faktisk ER forstjeneste på dette? God fortjeneste å et produkt som er lett å selge? Hei Prøv med salg av dopapir. Tjener 100.- pr sekk(42 Ruller) Vi tjente over 60 000.- på en levering. hanmar.no Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tør jeg spørre hvor og hvordan dere greide å selge 26 200 ruller med dasspapir..? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det er jo ikke mer enn 623 husstander som kjøper det da. I en middels stor norsk by burde det kunne gå bra. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det forutsetter jo at alle husstandende kjøper et årsforbruk av dasspapir da. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ja, jeg bare illustrerte hvor mange salg av 42-pakninger du måtte klare for å selge 26200 ruller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå