Jakoozie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei. Jeg mista nylig VISA-kortet mitt, men har fått meg nytt. Problemet nå er at xbl-gold kontoen min er blitt kansellert siden det ikke lenger var mulig å hente penger fra det gamle (og sperrede) kortet mitt. Jeg trodde selv det bare var å gå innpå innstillingene mine å endre kort, jeg tror jeg har gjort det en gang før. Men for å gå innpå account settings må jeg være kobla til xbl, får jeg alltid beskjed om. Jeg prøver å koble til, men får opp feilmelding om at abonnementet er terminert, og at jeg må sette det opp på ny igjen. Blir sendt videre til en eller annen meny, men den forsvinner igjen før jeg får gjort noe. Kort sagt: Jeg får ikke endra kortinformasjon fordi jeg ikke kommer inn på xbl, og jeg kommer ikke inn på xbl for jeg ikke får endra kortinformasjon. En lei "pickle"? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Er du blitt banna. tro? Du skal jo bare trenge å logge deg på Live (som er gratis), og deretter fikse kortinformasjonen. Jeg synes du bør ringe Kundeservice. Endret 13. juli 2008 av Amored Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Forstår ikke hvorfor jeg skulle ha blitt banna Jeg har mottatt flere mailer med advarsler om at mitt abonnement holder på å gå ut osv, så det er nok det som er skjedd. Men noe muffens er det definitivt ... Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du kan logge deg inn på din Live-konto via xbox.com, og endre kort derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå