Systembolag Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hei! Har planer om og bestille meg Yamaha NS-555. Skal bruke det til musikk og spille på playstation 3. Trenger hjelp til og kjøpe forsterker, har lyst på forsterker med muligheter får å koble opp sub seinare. Prisklassen ligger på 6-7000. Håper på rask tilbake melding! -Tom Endret 13. juli 2008 av Systembolag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 H/K AVR255 er noe av det bedre du får i denne klassen. Lenke til kommentar
Systembolag Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Den ser veldig fin ut men, tenkte kanskje noe på stero typen ? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 http://www.pioneer.no/no/products/42/97/41...A9-J/index.html Denne er rå, ren stereoforsterker, lillebroren ble kåret til årets produkt i 2007 i lyd og bilde . Du burde klare å få den til 7000,-. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis du spytter inn 500,- til + frakt kan du jo skaffe deg Xindak XA-6950 Det er en super forsterker (bruker den selv). Kan jo sjekke hva fagpressen mener om den her Man kan også skaffe seg denne brukt for rundt 4500,- Det er bare å sjekke på hifisentralen ol ved gjevne mellomrom så dukker det nok opp noe der. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvis du spytter inn 500,- til + frakt kan du jo skaffe deg Xindak XA-6950 Det er en super forsterker (bruker den selv). Kan jo sjekke hva fagpressen mener om den her Man kan også skaffe seg denne brukt for rundt 4500,- Det er bare å sjekke på hifisentralen ol ved gjevne mellomrom så dukker det nok opp noe der. Er mulig å skaffe den forsterkeren billigere, men det er på bekostning av CE-merking o.l. Sjekk ut www.nysound.com og evt www.ornec.com Lenke til kommentar
Systembolag Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Takk for all hjelp så langt! Har enda ikke bestemt meg :| En kompis sa eg burde bestille NAD T744, då sparte eg mye penger. Og den klarte og drive det høytallerne heilt fint. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg er generelt skeptisk til å bestille produkter som bare selges av én kjede. Men det er nå meg . Kjenner ikke til den recieveren i det hele tatt. Lenke til kommentar
Systembolag Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg er generelt skeptisk til å bestille produkter som bare selges av én kjede. Men det er nå meg . Kjenner ikke til den recieveren i det hele tatt. Ok, men jeg har lest en del om den recieveren. Den ser lovende ut, men som sagt. Så har ikke jeg så mye peiling da. Så vil gjerne høre deres erfaringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 NAD er et godt gammelt merke som har høstet utmerkelser i hytt og gevær. God lydkvalitet kombinert med meget strømsterke watt er noe av det som kjennetegner NAD som merke. At Alastor er skeptisk skyldes vel heller manglende interesse i emnet (). Forøvrig kan jeg nevne at T744 nå selges meget billig på Hi-Fi klubbens "lagersalg". Jeg ser at det nå er èn igjen til denne prisen. Jeg tror ikke det er mulig å finne noe bedre til prisen. T744 på lagersalg (nesten på bunnen). Lenke til kommentar
Systembolag Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Oki! Har bestemt meg får og bestilla NAD, kan jo bygga på effektforsterker + sub men, takker for all hjelp! kjekke folk her inne så har god peiling Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Stiller meg litt skeptisk til NAD + Yamaha, men det er en stund siden jeg har hørt den komboen så hadde vært fint om du skrev inn her hva du syns. Lykke til. Lenke til kommentar
Systembolag Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Da skal eg gjera! Men, er litt usikker for tio Ein så anbefalte F6 og XTZ 99 W10.16 Men, får lønning ette helga, så eg skal i bestilling då! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ein så anbefalte F6 og XTZ 99 W10.16 Men en receiver trenger du jo uansett. Jeg kan selv anbefale F6. Du får meget mye for pengene. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Har selv planer om kjøp av Ns555 høytalere, hvordan gikk det i jakten på forsterker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå