gta3-kongen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Er det noen som veit om noen sider der jeg kan laste ned spill (Direkte fra siden)? F.eks. sider som det står navn på et spill, f.eks. Battlefield 1942 og jeg trykker på den og det kommer opp en liten rute som det står lagre, åpne osv..... på og jeg tar der og da laster den ned spillet. (Såkalt en nedlastningslink til et spill)?? GTA3-kongen. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Vel, jeg tviler på at det finnes web-sider som lar deg laste ned warez... Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jo det finnes nok, men i et fåtall Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Tosk! komme med noe sånt på et seriøst forum! take your buisiness elsewhere! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Er det noen som veit om noen sider der jeg kan laste ned spill (Direkte fra siden)? F.eks. sider som det står navn på et spill, f.eks. Battlefield 1942 og jeg trykker på den og det kommer opp en liten rute som det står lagre, åpne osv..... på og jeg tar der og da laster den ned spillet. (Såkalt en nedlastningslink til et spill)?? GTA3-kongen. Et åpenbart brudd på retningslinjene. Bruker er utestengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg