SvenBertil Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Vad sier dere som har prøvd dem? Går det fint å se video på HTC:n? Virker flash på den? Nokia er ikke aktuelt, og SE:s X1 kommer jo ikke før nyåret og det så langt gidder jeg ikke vente på! Råd folkens? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Begge har sine + - Ingen vits å lage ny topic....ALLE har sine egne meninger og bare DU vet hva som er viktig for ditt bruk Bedre å søke og finne. info her på forumet......kanskje stikke innom noen butikker og få prøve også vist du er heldig Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Vad sier dere som har prøvd dem? Går det fint å se video på HTC:n? Virker flash på den? Nokia er ikke aktuelt, og SE:s X1 kommer jo ikke før nyåret og det så langt gidder jeg ikke vente på! Råd folkens? Anbefaler HTC jeg da, på den kan du gjøre hva du vil. Det kan du mer eller mindre ikke på iPhone. Lenke til kommentar
revolutionn Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du kan velge mellom om du vil ha en windows eller osx -mobil.. ja diamonden har flash player men ikje iphone.. ---Her er noe av det du finner på HTC som Iphone ikke har: FM-radio MMS Fildeling Stereo Bluetooth Tekstbehandling Videoopptaker 3,2 megapiksler kamera Kompakt størrelse Messenger-klient Videosamtalemulighet Full multitasking Fritt operatørvalg uten avtalebrudd Nedlasting og lagring av filer Fritt valg av tredjepartsapplikasjoner Java Flash Kan brukes som modem til laptoppen ---Listen over Iphone-funksjoner du ikke finner i HTC Shift Diamond er atskillig kortere Stor skjerm Dual touch Gjennomført berøringsnavigasjon Integrert applikasjonsbutikk 3,5 mm tilkoblingsport kansje det kan hjelpe litt... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Diamond har 4GB minne, iPhone har 8 og 16GB og at det er mulig å laste ned programmer via iPhone og slipper PC er et STOORT pluss for min del iallfall Endret 13. juli 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Som nevnt ovenfor vet bare du hva som er best for deg selv... Jeg har med glede ingen interesse av noen av dem Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 100 ting du vil digge med iPhone http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=193441 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå