Jompen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Fant et god eksempel på at stoffet man finner wikipedia ofte inneholder feil. Her klarer wikipedia selv å vise at det er noe som ikke stemmer . Nå skal det sies at jeg ikke mener at wikipedia er ubrukelig, men man bør være kritisk. Lenke til kommentar
Cryptography Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Vel, da er det din oppgave å rette dette. Lenke til kommentar
EivindJ Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Wikipedia er et genialt startsted, og at noen få nå og da kommer over litt vandalisme og feil synes ikke jeg er rart. Vær heller flittig til å rette opp, så er man selv med på å bidra til at Wikipedia blir bedre og bedre Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Legg merke til at Wikipedia selv advarer mot påliteligehten til innholdet i den artikkelen. "This article does not cite any references or sources." Hvis du er usikker på hva det betyr så er det synonymt med "Dette kan være rent oppspinn". Lenke til kommentar
EivindJ Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Var inne der nå og fjernet det (Jeg hadde da virkelig trodd at du allerede hadde fikset det!!) ... http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=...oldid=222583093 EivindJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå