B25S Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Akk kjære gud... Du er et år eldre enn meg. Du er ikke voksen en gang. Barn når du er 15 år? Det barnet kommer til å ødelegge livet ditt. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest i dag. Lenke til kommentar
Serexie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Kjæresten min har en lillebror som er 10 år yngre enn han. har passet han i dagesvis. Dette med og passe barn er ingen problem. Tror ikke det og ha egene barn blir noe stort problem helr. Ikke med hjelpen jeg får Tviler ikke på at du føler deg kompetent til det, men å si at det ikke blir noe problem er en overdrivelse. Tro meg. Du bør vente. Bare et vennlig tips. Eksen min var forresten 15 når hun ble gravid med sin første så jeg vet hva jeg snakker om. okei, litt overdrevet var det kansje. Men jeg har hjertet meg meg, og håper det vil hjelpe. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Tenk deg om: Hvor kult er det å være 10 år og ha en mor på 25 år som ikke har klart å fullføre utdanningen sin på grunn av deg og må jobbe kveldskift på Rimi mens du blir etterlatt alene eller hos slektninger? Tror du virkelig dette er et lykkelig barn? Endret 13. juli 2008 av Speik Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Må si det lukter litt forumtroll her. Unnskyld hvis jeg tar feil og at jeg i det hele tatt kommer opp med det. Men det var noe jeg stusset over. Trådstarter sier at hun er 15 år, det vil si at hun fortsatt holder på med ungdomsskolen eller er nettopp ferdig med den. Men i det siste innlegget sier hun at hun har jobbet med alle slags barn i barnehagen i 3 år. Sist jeg skjekket ansatte de ikke 12-åringer som barnehagetanter. Lenke til kommentar
Serexie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Akk kjære gud... Du er et år eldre enn meg. Du er ikke voksen en gang. Barn når du er 15 år? Det barnet kommer til å ødelegge livet ditt. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest i dag. om jeg er 15 eller 17 så forandrer ikke det meg så veldig stort. Jeg har vært den samme gammle meg i 4 år nå, og har ikke forandret meg så mye... Om det er det dummeste du har lest i dag, så fatter jeg ikke at du gidder og lese det i d hele og d store.... :S Tenk deg om: Hvor kult er det å være 10 år og ha en mor på 25 år som ikke har klart å fullføre utdanningen sin på grunn av deg og må jobbe kveldskift på Rimi mens du blir etterlatt alene eller hos slektninger? Tror du virkelig dette er et lykkelig barn? opplever det akkurat nå.... Og jeg er lykkelig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Akk kjære gud... Du er et år eldre enn meg. Du er ikke voksen en gang. Barn når du er 15 år? Det barnet kommer til å ødelegge livet ditt. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest i dag. om jeg er 15 eller 17 så forandrer ikke det meg så veldig stort. Jeg har vært den samme gammle meg i 4 år nå, og har ikke forandret meg så mye... Om det er det dummeste du har lest i dag, så fatter jeg ikke at du gidder og lese det i d hele og d store.... :S Tenk deg om: Hvor kult er det å være 10 år og ha en mor på 25 år som ikke har klart å fullføre utdanningen sin på grunn av deg og må jobbe kveldskift på Rimi mens du blir etterlatt alene eller hos slektninger? Tror du virkelig dette er et lykkelig barn? opplever det akkurat nå.... Og jeg er lykkelig! Så du har ikke forandret deg siden du var 11? da tror jeg du ikke burde ha barn nei. Lenke til kommentar
Serexie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Må si det lukter litt forumtroll her. Unnskyld hvis jeg tar feil og at jeg i det hele tatt kommer opp med det. Men det var noe jeg stusset over. Trådstarter sier at hun er 15 år, det vil si at hun fortsatt holder på med ungdomsskolen eller er nettopp ferdig med den. Men i det siste innlegget sier hun at hun har jobbet med alle slags barn i barnehagen i 3 år. Sist jeg skjekket ansatte de ikke 12-åringer som barnehagetanter. Min mormor er sjefen på barnehagen Så jeg jobber for henne, for og gi henne litt fri på jobben. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 okei, litt overdrevet var det kansje. Men jeg har hjertet meg meg, og håper det vil hjelpe.Så klart det hjelper. Men ikke undervurder hva det vil koste deg. Det vil ikke være lett. Jeg skjønner også ditt idieologiske synspunkt mot abort. Det var derfor eksen min valgte å beholde barnet. Likevel vil jeg be deg tenke gjennom det en gang til. Og så et par ganger til etter det. For du kommer for det første til å gå glipp av mye. Og for det andre så vil du kunne gi et barn så mye mer om du venter. Personlig så mener jeg at den beste tiden å få barn må være når man er mellom 22 og 30 en gang. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 @Serexie Hele planen din om å få barn i 15 års alder er helt latterlig. Å nei, du er ikke den samme som du var for 4 år siden. Da var du kun 11 år. Og som jeg kan se så starter de fleste puberteter hos jenter i 9-13 års alderen. Så du har nok utviklet deg vel mye på de 4 årene. Men om du absolutt vil, så må du vel få det barnet ditt. Jeg oppfordrer deg ikke til å ikke få det barnet du alltid har ønsket deg. For all del, det er jo ditt valg. Men jeg får ønske deg lykke til og god tur da, ville være interessant å få vite hvordan det har gått, kanskje etter 1 år eller 2? Lenke til kommentar
Serexie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Akk kjære gud... Du er et år eldre enn meg. Du er ikke voksen en gang. Barn når du er 15 år? Det barnet kommer til å ødelegge livet ditt. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest i dag. om jeg er 15 eller 17 så forandrer ikke det meg så veldig stort. Jeg har vært den samme gammle meg i 4 år nå, og har ikke forandret meg så mye... Om det er det dummeste du har lest i dag, så fatter jeg ikke at du gidder og lese det i d hele og d store.... :S Tenk deg om: Hvor kult er det å være 10 år og ha en mor på 25 år som ikke har klart å fullføre utdanningen sin på grunn av deg og må jobbe kveldskift på Rimi mens du blir etterlatt alene eller hos slektninger? Tror du virkelig dette er et lykkelig barn? opplever det akkurat nå.... Og jeg er lykkelig! Så du har ikke forandret deg siden du var 11? da tror jeg du ikke burde ha barn nei. Har jo forandret meg, men ikke slik at det vises så mye. Nesten alle jeg har snakket med sier at jeg virker 7 år eldre enn det jeg egentli er.. Og det er etter oppførselen... Lenke til kommentar
Serexie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 @Serexie Hele planen din om å få barn i 15 års alder er helt latterlig. Å nei, du er ikke den samme som du var for 4 år siden. Da var du kun 11 år. Og som jeg kan se så starter de fleste puberteter hos jenter i 9-13 års alderen. Så du har nok utviklet deg vel mye på de 4 årene. Men om du absolutt vil, så må du vel få det barnet ditt. Jeg oppfordrer deg ikke til å ikke få det barnet du alltid har ønsket deg. For all del, det er jo ditt valg. Men jeg får ønske deg lykke til og god tur da, ville være interessant å få vite hvordan det har gått, kanskje etter 1 år eller 2? Har forandret meg mye egentli, men det har liksom ikke vistes så mye. Er kansje bare jeg som ikke har mærket det. Hehe, du skulle fått vite hva du ville om 1-2 år for meg, men har ikke noe som kan kontakte deg med Tusen takk for det Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Haha :!: Unnskyld at jeg ler av dette. Men det hele virker så fryktelig latterlig. Bare for at de sier at du virker 7 år eldre enn du egentlig er på grunn av din oppførsel vil det ikke bety at du er kapabel til å oppdra et barn. Lenke til kommentar
Serexie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 okei, litt overdrevet var det kansje. Men jeg har hjertet meg meg, og håper det vil hjelpe.Så klart det hjelper. Men ikke undervurder hva det vil koste deg. Det vil ikke være lett. Jeg skjønner også ditt idieologiske synspunkt mot abort. Det var derfor eksen min valgte å beholde barnet. Likevel vil jeg be deg tenke gjennom det en gang til. Og så et par ganger til etter det. For du kommer for det første til å gå glipp av mye. Og for det andre så vil du kunne gi et barn så mye mer om du venter. Personlig så mener jeg at den beste tiden å få barn må være når man er mellom 22 og 30 en gang. Jeg vet at det er dyrt med barn, men penger er ikke problemet. Har så det holder Jeg er bare usikker på om typen min kommer i fengsel eller ikke Men både han og jeg er klar over konsukvensene for barn, og har brukt et halvt år på å snakke igjenom det. Det kommer nok til og bli slitsomt, og lite søvn, men er så vant til det fra før av. Men det og få barn med mannen jeg elsker høres så fantastisk ut, og vil oppleve det. Det kan bli stressfult og problemer. Men det med ungdomstiden er jeg fullstendig klar over. Og akter og droppe det for barnet Vil barnet sitt beste, og skal prøve alt jeg har for at det skal bli lykkelig Haha :!: Unnskyld at jeg ler av dette. Men det hele virker så fryktelig latterlig. Bare for at de sier at du virker 7 år eldre enn du egentlig er på grunn av din oppførsel vil det ikke bety at du er kapabel til å oppdra et barn. Bare le du, stopper deg ikke for det. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jaja... Lykke til. Blir vell morsomt å ha gjenforeninger med venner hvor dere snakker om hvor kult dere hadde det i ungdomstiden. Lenke til kommentar
Serexie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Jaja... Lykke til. Blir vell morsomt å ha gjenforeninger med venner hvor dere snakker om hvor kult dere hadde det i ungdomstiden. Min ungdomstid er helt glemt for meg.. Har hatt en forferdelig ungdomstid, som jeg ser bort fra. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg vet at det er dyrt med barn, men penger er ikke problemet. Har så det holder Du er bare femten og kjæresten din har ingen utdanninger. Om foreldrene din har så det holder er noe helt annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Akk kjære gud... Du er et år eldre enn meg. Du er ikke voksen en gang. Barn når du er 15 år? Det barnet kommer til å ødelegge livet ditt. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest i dag. om jeg er 15 eller 17 så forandrer ikke det meg så veldig stort. Jeg har vært den samme gammle meg i 4 år nå, og har ikke forandret meg så mye... Om det er det dummeste du har lest i dag, så fatter jeg ikke at du gidder og lese det i d hele og d store.... :S Tenk deg om: Hvor kult er det å være 10 år og ha en mor på 25 år som ikke har klart å fullføre utdanningen sin på grunn av deg og må jobbe kveldskift på Rimi mens du blir etterlatt alene eller hos slektninger? Tror du virkelig dette er et lykkelig barn? opplever det akkurat nå.... Og jeg er lykkelig! Så du har ikke forandret deg siden du var 11? da tror jeg du ikke burde ha barn nei. Har jo forandret meg, men ikke slik at det vises så mye. Nesten alle jeg har snakket med sier at jeg virker 7 år eldre enn det jeg egentli er.. Og det er etter oppførselen... Syns du virker ganske nøyaktig 15 jeg, hvis man ser på det du skriver edit: Uansett, det kan gå bra, men det er en stor sjanse for at det går dårlig. Dessuten, hvis du er tolmodig å venter noen år for du både i pose og sekk Endret 13. juli 2008 av Slettet-q5ES5fDk Lenke til kommentar
Serexie Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg vet at det er dyrt med barn, men penger er ikke problemet. Har så det holder Du er bare femten og kjæresten din har ingen utdanninger. Om foreldrene din har så det holder er noe helt annet. Han holder på med siste lærling nå. Han har allerede søkt om jobb, så np med jobben hannes. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jaja... Lykke til. Blir vell morsomt å ha gjenforeninger med venner hvor dere snakker om hvor kult dere hadde det i ungdomstiden. Min ungdomstid er helt glemt for meg.. Har hatt en forferdelig ungdomstid, som jeg ser bort fra. Helt glemt for deg? Du er jo bare såvidt begynt på ungdomstida! Stakkers unge sier nå bare jeg. (og da mener jeg både deg og det evt. barnet du får.) Endret 13. juli 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jaja... Lykke til. Blir vell morsomt å ha gjenforeninger med venner hvor dere snakker om hvor kult dere hadde det i ungdomstiden. Min ungdomstid er helt glemt for meg.. Har hatt en forferdelig ungdomstid, som jeg ser bort fra. Sa du ikke nettopp at du hadde en mor som er 10 år eldre enn deg og at du var LYKKELIG? Dessuten er ikke ungdomstiden din over. Den har så vidt begynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå