Gå til innhold

Abonnerer jeg fortsatt på Xbox Live?

picori

Anbefalte innlegg

Får nesten et år siden, ringte jeg til Microsoft og sa at jeg ville avslutte mit Xbox Live abbonementet. Det var ingen norske opperatører ledige, så etter ca. 20 min på vent, kom jeg i snakk med en eller annen fyr med elending engelsk..

Etter mye om og men så sa han at han hadde kansellert kontoen min, men i dag fikk jeg følgende e-post:

Kjære ***

Abonnementet på Årsabonnement på Xbox Live utløper den 12. august 2008. Hvis du vil unngå et mulig avbrudd i abonnementstjenesten, må du fornye abonnementet innen den 12. august 2008.

Hvis du vil ha mer informasjon eller fornye abonnementet, kan du gå til Xbox Dashboard, velge Xbox Live, Account Management og Subscription, og deretter velge det nye abonnementet. Hvis du har spørsmål, kan du gå til www.xbox.com/support eller ringe til kundestøtte for Xbox på 800 14174.

Hvis du vil oppdatere kredittkortinformasjonen, kan du gå til Xbox Dashboard, velge Xbox Live, og deretter Account Management og oppdatere betalingsinformasjonen. Hvis du har spørsmål, kan du gå til www.xbox.com/support eller ringe til kundestøtte for Xbox på 800 14174.

Hvis du allerede har fornyet abonnementstjenesten, takker vi for det.

Takk for at du bruker Microsoft Online Services.

Xbox Live-gruppen.

Abonnerer jeg fortsatt på Live, eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problem i fjor (så og si). Jeg fikk en påminnelse via mail 2-3 uker etter at abonnementet gikk ut (jeg kansellerte). Nå får jeg ikke lov til å bruke VISA på "Amored" lenger fordi de mener jeg skylder dem 500kr.

Artige saker. Jeg vurderer å ringe de igjen snart, i håp om at de kan få fiksa det. Det er jo bare til dere eget beste, da jeg bruker mer penger på MS points om jeg får bruke VISA, enn om jeg å løpe til butikken for å kjøpe et sånn jalla kort. Gullmedlemsskap derimot, kjøper jeg gjerne i butikken. Dette blir vanskelig å forklare til en eller annen "norsk" dude med hørselsskader.

Lenke til kommentar
Hvorfor fortsetter du ikke abonnementet? Du får adgang til ett av de beste online spille mijøene, og det koster tross alt bare 50 kr månenden. Er snakk om en øl på byen.!

Fordi jeg ikke spiller xbox :)

Har allerede betalt for et års abonnement jeg ikke har brukt i det hele tatt, vil ikke gjøre det igjen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...