POdiUM Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Noen som har spilt mot Maurice{0}???? Tror han hadde rocka alle sammen. Er vell kanskje en av de beste i CnC Genarals!!!!!!!! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Generals er et genialt spill det, men Splinter Cell er bedre! Har du det ikke, så løp og kjøp!! 8) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Splinter Cell er deilig det og! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 HURRA FOR WESTWOOD er da ikke westwood som har laget dette spillet Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hva er det med folk!? Topicen handlet om Generals, ikke Splinter Cell! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 er da ikke westwood som har laget dette spillet then tell me, honey, WHO DID?! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Det var ikke direkte Westwood som laget det nei. Westwood som selskap finnes ikke lenger. Det er implentert innen EA Pacific nå. De laget Generals. Mange av de som jobbet i Westwood jobber dog i EA Pacific. 8) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 hmm, glemte denne posten, og har funnet ut dette i ettertid... only fuel for my hatred... måtte EA brenne i [det varme stedet hvor han store røde fyren bor]! (tok meg den frihet å sensurere på frihånd...) Lenke til kommentar
firebed Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 generals er det beste strategi spillet jeg har satt mine fingre i.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Ten Thumbs up! :wink: Du har berre to tomler Lenke til kommentar
spetter Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Har spilt noen ganger i multi mode selv.. Men, en gang var vi så mange som 6 stk som spilte samtidig. Alle mot alle vell og merke.. Var rene kaoset.. P4 2.4 - 533 . Det hakket allikavel noen ganger noen steder. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 Generals er helt sjef i MP! Var 4stk som spilte det 2dager i strekk nå i påsken hadde vel 19 Nukes og alt for mange fly.. Helt klart et av de tøffeste strategi-spillene jeg har spilt på leeenge (red alert 1). Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 jeg ble egentlig ganske skuffa av generals. Alle gikk å sa att det var så bra men jeg må si att det mangler en del fra de andre C&C spillene feks: Større maps , Båter Ekte skuespillere i video osv. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 jeg ble egentlig ganske skuffa av generals.Alle gikk å sa att det var så bra men jeg må si att det mangler en del fra de andre C&C spillene feks: Større maps , Båter Ekte skuespillere i video osv. Du har kanskje et poeng der, jeg savnet videoene veldig, men det er jo ikke Westwood som har laget det da, så EA bestemte seg på en ny vri Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Noen som vet hvor jeg kan få nye ting til generals? ( Maps/Addons/Tøffe Ting Generelt.. ) Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Generals er FETT! Finnes ikke bedre MP spill. Grafikken er rå! Fine eksplosjoner,irreterte meg over eksplosjonene i de forrige C&C spillene,syntes de var for enkle. Tar man på alt er det en nytelse å se på.Da er krig GØY! Eneste minus er høye systemkrav.Mitt Ti4200 kort får det hardt når det blir en del units. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Mitt Ti4200 kort får det hardt når det blir en del units. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Generals er et genialt spill det, men Splinter Cell er bedre! Har du det ikke, så løp og kjøp!! 8) Kan man egentlig sammenligne Generals med Splinter Cell? Det er jo 2 vidtforskjellige spill. Uansett var topicen om Generals. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 digge Enda ikke lei mojjjooo for unga Lenke til kommentar
Oyos Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Ble bare mer og mer fristet til å spille Generals nå, har kjøpt det for en stund siden. Men så har det bare blitt liggende :oops: Men litt synd med at man ikke har båter tilgjengelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå