Gå til innhold

C&C Generals Ros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det hadde vært SÅ mye bedre om man kunne lage forskjellige "generals" som gikk opp i lvl å alt ala warcraft 3 heroes, å litt forskjellige creeps rundt omkring, f.eks norske soldata å sånt  :)

men spillet er nu helt ok det... forventet mere

eh, du GÅR jo opp i level, da... er tross alt bare én general, hallo? :roll:

og mente du at gutta på skauen skulle vært milits til å plaffe ned for gratis exp?

Lenke til kommentar
det hadde vært SÅ mye bedre om man kunne lage forskjellige "generals" som gikk opp i lvl å alt ala warcraft 3 heroes, å litt forskjellige creeps rundt omkring, f.eks norske soldata å sånt  :)

men spillet er nu helt ok det... forventet mere

du går jo opp i levels, men ikkje på samme måten.

Vist du skulle hatt heroes/generals og Creeps, hadde spillet mista litt av futten egentlig...

det beste med generals er

1. Grafikk, krever egentlig lite i forhold til kor masse grafikkmotoren takler

2. Detaljer og at det er godt gjennomarbeida

3. INGEN POP-LIMIT! :yes:

Lenke til kommentar

jevla kult online....kan ikke fatte at det finnes så dårlige spillere da....de spiller ikke logisk engang :p

eks: 5 bygge biler ved start +barracks 3 power plant.....

og eller gjentatte angrep med fly på sivile hus som jeg har rakett men i....han mister mange fly...klarer han og sprenge huset går jeg i et nytt....verste fall mister jeg en man :p

men det er gult...finnes heldigvis bedre spillere der ute ^_^

Lenke til kommentar
jevla kult online....kan ikke fatte at det finnes så dårlige spillere da....de spiller ikke logisk engang :p

eks: 5 bygge biler ved start +barracks 3 power plant.....

og eller gjentatte angrep med fly på sivile hus som jeg har rakett men i....han mister mange fly...klarer han og sprenge huset går jeg i et nytt....verste fall mister jeg en man :p

men det er gult...finnes heldigvis bedre spillere der ute ^_^

Har ikke troffet noen sånne ennå.

:p

Lenke til kommentar

Man kunne hatt fire generaler, som red i en uber stridsvogner som ikke kunne angripe, men hadde litt for bra forsvar, og man kunne ikke revive dem etter de var død, menne, de fire generalene kunne vært:

General of attack

General of defence

General of air

og General of land

Deres hoved kunnskap ville vært å gi de forskjellige enhetene buffs og diverse...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...