kyllingvippen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Spilte nettop en runde C&C Generals og må bare si = 8) Drit rått spill! Beste Strategi noensinne! Ten Thumbs up! :wink: Alle som vil rose C&C Generals gjør det her Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Enig, men skjønner ikke hvorfor du tar deg tid til å skrive så mange ord, nå som du skal spille flere runder Generals... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 uenig her ja ! største dritten er at de har utelatt båter og store maps med vann osv Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 uenig her ja !største dritten er at de har utelatt båter og store maps med vann osv finnes store maps med vann men sant med båter:( kommer nok i expansion! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Enig, men skjønner ikke hvorfor du tar deg tid til å skrive så mange ord, nå som du skal spille flere runder Generals... må egentlig tisse, men det er opptatt så jeg må bare skrive noe, men alt er fortsatt sant.. ledig på do!! "jippi"!! Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ja men mapsene er alt for SMÅ og ja jeg savner båter Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 so beat it... trenger ikke båter når man har Commanche og Overlord Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 det hadde vært SÅ mye bedre om man kunne lage forskjellige "generals" som gikk opp i lvl å alt ala warcraft 3 heroes, å litt forskjellige creeps rundt omkring, f.eks norske soldata å sånt men spillet er nu helt ok det... forventet mere Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 det hadde vært SÅ mye bedre om man kunne lage forskjellige "generals" som gikk opp i lvl å alt ala warcraft 3 heroes, å litt forskjellige creeps rundt omkring, f.eks norske soldata å sånt men spillet er nu helt ok det... forventet mere eh, du GÅR jo opp i level, da... er tross alt bare én general, hallo? og mente du at gutta på skauen skulle vært milits til å plaffe ned for gratis exp? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 det hadde vært SÅ mye bedre om man kunne lage forskjellige "generals" som gikk opp i lvl å alt ala warcraft 3 heroes, å litt forskjellige creeps rundt omkring, f.eks norske soldata å sånt men spillet er nu helt ok det... forventet mere du går jo opp i levels, men ikkje på samme måten. Vist du skulle hatt heroes/generals og Creeps, hadde spillet mista litt av futten egentlig... det beste med generals er 1. Grafikk, krever egentlig lite i forhold til kor masse grafikkmotoren takler 2. Detaljer og at det er godt gjennomarbeida 3. INGEN POP-LIMIT! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Syntes spillet er bra jeg ... AI er litt latterlig noen ganger ... lett å lure .. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 det på nettet er sååå digg å spille. C&C serien tar seg veldig opp igjen etter de 2 forrige.. bare orginale, red alert og red alert 2 jeg har likt.. men så kom GENERALS *digge* Lenke til kommentar
Break-em Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 N@y,generals e sinnsykt fett...Grafikken ruler,dei tre forskjellige sidene e bra fordelt og jevne,mange strategiske muligheter og bra ydeffekter.. Så er jo berre multiplayer delen,dritrå! Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 jevla kult online....kan ikke fatte at det finnes så dårlige spillere da....de spiller ikke logisk engang eks: 5 bygge biler ved start +barracks 3 power plant..... og eller gjentatte angrep med fly på sivile hus som jeg har rakett men i....han mister mange fly...klarer han og sprenge huset går jeg i et nytt....verste fall mister jeg en man men det er gult...finnes heldigvis bedre spillere der ute ^_^ Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 jevla kult online....kan ikke fatte at det finnes så dårlige spillere da....de spiller ikke logisk engang eks: 5 bygge biler ved start +barracks 3 power plant..... og eller gjentatte angrep med fly på sivile hus som jeg har rakett men i....han mister mange fly...klarer han og sprenge huset går jeg i et nytt....verste fall mister jeg en man men det er gult...finnes heldigvis bedre spillere der ute ^_^ Har ikke troffet noen sånne ennå. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Er det mulig å spille cracket verisjon på nettet ? På kali ? Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det spillet er bare Fett å spille online! Digger unitsene til USA Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Man kunne hatt fire generaler, som red i en uber stridsvogner som ikke kunne angripe, men hadde litt for bra forsvar, og man kunne ikke revive dem etter de var død, menne, de fire generalene kunne vært: General of attack General of defence General of air og General of land Deres hoved kunnskap ville vært å gi de forskjellige enhetene buffs og diverse... Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Man har litt for lite plass å bygge på, når man spiller Multi. Og så hadde det vært kjekt med veger og sånt for å beskytte bygninger mot de j*vlige selvmordsbombere! Men ellers ER SPILLE KONGELIG!!!!! HURRA FOR WESTWOOD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå