DannyVice Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Trådtittel sier vel seg selv, jeg har søkt litt men fått så forskjellige svar. Viktigst for meg er om Metal Gear spilla er spillbare på PS3, som feks MGS 1 og Substince. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Alle Playstation spill fungerer. Derimot er jeg usikker på PS2 spill, jeg tror faktisk ikke disse fungerer hvis du har en splitter ny PS3. Noen må gjerne korrigere meg, men med mindre du har en førstegenerasjons 60gb versjon, så kan du ikke spille PS2 spill. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 40 gb kan ikke ta ps2 spill, men det kan 60 gb'en. Men trur ikke den kan ta alle ps2 spill Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 40 gb kan ikke ta ps2 spill, men det kan 60 gb'en. Men trur ikke den kan ta alle ps2 spill 60gb versjonen tar alle spillene i hylla mi, men det er noen som ikke fungerer optimalt. Men poenget er, den er tatt ut av produksjon, man får ikke kjøpt den lengere. Så langt jeg kan se er det bare 40gb versjonen som selges, og jeg har for lengst glemt hvilke versjoner som er på vei. Er det slik at en 80gb versjon skulle komme, med samme bakoverkompitabilitet som 60gb versjonen? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Trur det skal komme en 80 gig her til Norge ja, men har hørt noe om at den ikke har like bra bakoverkompitabilitet som 60 giggen Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 MGS for PS1, here I come Når vi først er inne på det, selges det PS1-spill i en eneste butikk? Eller går det an å laste ned noen av dem fra nettet gjennom Playstation? Har ikke helt snøring på det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Noe kan lastes ned via PSN. PS1 spill får du vell for det meste på nettet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 PS2 demoer fungerer ikke på PS3. Det er synd, for det ligger mye nostalgi i dem. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Takk for svar Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) PS2 demoer fungerer ikke på PS3. Det er synd, for det ligger mye nostalgi i dem. tsssk spiller da vel bare fullversjonen til trådstarter: mgs2 og mgs3 fungerer helt utmerket på ps3 60gb.. Endret 13. juli 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 MGS for PS1, here I come Når vi først er inne på det, selges det PS1-spill i en eneste butikk? Eller går det an å laste ned noen av dem fra nettet gjennom Playstation? Har ikke helt snøring på det. Du får kjøpt noen ps1 spill på Gamestop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå