Odovacer Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei. Foreldrene mine har tenkt å kjøpe seg ny tv til å ha i stuen, men siden jeg ikke har spesielt god peiling på tver tenkte jeg at jeg skulle spørre dere -Størrelsen på vil de ha 32". Er ikke mer enn 2-3 meter i avstand når de skal se på tv. -Prisklasse: ca 5000kr -LCD tv er å foretrekke -Minst en HDMI tilkobling, pluss DVI, og Scart -Den komer til å bli mest brukt til å se på tv, og filmer. Ikke noen konsoller. Takker på forhånd for hjelp og innspill. Mvh Odovacer Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei. Foreldrene mine har tenkt å kjøpe seg ny tv til å ha i stuen, men siden jeg ikke har spesielt god peiling på tver tenkte jeg at jeg skulle spørre dere -Størrelsen på vil de ha 32". Er ikke mer enn 2-3 meter i avstand når de skal se på tv. -Prisklasse: ca 5000kr -LCD tv er å foretrekke -Minst en HDMI tilkobling, pluss DVI, og Scart -Den komer til å bli mest brukt til å se på tv, og filmer. Ikke noen konsoller. Takker på forhånd for hjelp og innspill. Mvh Odovacer Hvis du sjekker nedover på dette forumet så finner du flere tråder om folk som spør om det samme. Det ligger også linker til tv-er i prisklassen du søker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå