Gå til innhold

Mulighet for 1000GB til billig pris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er dette en gammel disk og det selges 1TB eksterne disker for rundt 1000 kr også fra LaCie med samme grensesnitt. Så om noen legger inne et bud på 1000 kr så har de allerede gjort et dårlig kjøp.

Regner med at han gambler på at såpass mange skal legge inn bud at han får hva han ønsker.

Om varen er stjålet eller ikke er kun meningsløs spekulasjon. Han sier også at det følger med kvittering.

Lenke til kommentar

"Gammel"? Kjøpt i forrige måned, for 2000 kroner.

Selv om kvittering kommer med kan det jo være stjålet for det om, men det er ikke noe jeg hinter til som sant. Det var bare det at det var så billig i forhold til hva varene går for på auksjoner. Folk flest har priser som ligger nærme nypris.

Lenke til kommentar

Mener ikke gammel i forstanden når den var kjøpt, men gammel som at det er et produkt som har vært på markedet lenge og det nå finnes mye billigere nye produkter med tilsvarende spesifikasjon til vesentlig lavere pris.

Er fullstendig klar over at den fortsatt kan være stjålet eller hva som helst.

Tja, endelig en som faktisk legger et produkt ut for auksjon, ikke salg. Han har da allerede fått 8 bud og det er fortsatt 12 dager igjen. 200 kr til og han er på halv pris av et tilsvarende nytt produkt noe brukte datakomponenter gjerne går for.

Jeg tror han kan komme opp på 1000 lappen, og da er det i alle fall slik jeg regner på det full pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...