Reggy Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Skal bytte til bærbar PC. Har alltid likt å kunne spille litt på PC`en, men den siste tid har jeg ikke hengt med da dagens maskin ikke lenger klarer de nye spillene. Finnes det noe brukbart innenfor bærbar PC som kan spilles på, evt bytte skjermkort og plusse på med mer ram med tiden? Jeg har byttet deler på stasjonær PC mange ganger men ingen erfaring med dette på bærbar og om i det i det hele tatt vil finnes deler. I utgangspunktet kunne jeg tenkte 15.4" skjerm. Og helst noen under 6000 - 7000 kr. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ta en titt på en Dell XPS M1530 med rabattkoder Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Ta en titt på en Dell XPS M1530 med rabattkoder Takk, men jeg fikk ikke noen rabatt som var aktiv nå. Den siste gikk ut i juni 08...kommer kanskje en ny snart? Skal se om jeg finner maskinen et annet sted.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Tror kanskje Elkjøp har solgt XPS M1530, men til en mye stivere pris enn hos Dell. Det kommer en ny rabattkode om ikke så alt for lenge, og den er det verdt å vente på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå