hjalle Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Har en compaq presario 5260, dette er en pentium 2 400mhz som funker bra men skjermkortet er ikke noe serlig, det er ett ATI RAGE PRO AGR 2X. Hadde tenkt å la min datter få denne til en nybegynnermaskin, men vil gjerne ha et bedre skjermkort og lurer da på om noen vet vilket kort som er gangbart i denne maskinen . På forhånd takk for tips. Lenke til kommentar
Booobob Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg har ett voodoo3 3000 på en AMD K62, det funker helt greit til spilling o,s,v... Hva er det hun skal bruke den mest til.... Lenke til kommentar
Booobob Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Jeg har ett voodoo3 3000 på en AMD K62, det funker helt greit til spilling o,s,v... Hva er det hun skal bruke den mest til.... Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 Hun skal i hovedsk bruke den til å lere seg litt om data,og til skolebruk (barneskolen) så blir det vel en del spilling. Lenke til kommentar
Booobob Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 OK... Jeg har ahatt mitt voodoo i lang tid nå og det duger greit det, billig er det å... Men visst hun skal begynne å spille helt nye spill så ville jeg kanskje kjøpt ett litt nyere ett... Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 hei Jeg anbefal er et Geforce 2mx 400 kort til en ca 800-1000,- fås kjøpt på alle webshopper... :smile: Dette er et knall kort(til den prisen) her har du også muligheten til å koble PC-en til tven og bruke den som sjerm... kortet klarer alle spill, og holder (sikkert) til din datter... Hilsen Senitel Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Kan også vurdere ett av ati sine rimeligste radeon kort som har en litt bedre 2d egenskaper en hva geforce korta har og da spesiellt geforce mx. En bruker jo mesteparten av tida i windows miljø og da er det bra å ha det bra i det type arbeid også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå