DeXeqtR Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hallo, jeg har en bærbar PC, Acer. Ddenne kjøpte jeg for 0,5 år siden med Vista inkludert. Nå har jeg lyst og formatere dataen og fremdeles ha Vista. Hvordan gjør jeg dette? Har jeg behov for en Vista CD? Fikk jeg dette med PC-en? Takk på forhånd. - DeXeqtR Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Les i bruksanvisningen om hvordan du kjører en recovery. Enten har PCen en recoverypartisjon, eller så følgte det med en recoveryCD. Det bør også ha følgt med en egen Windows Vista OS CD slik at du kan kjøre en clean install. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Acer notebooks her vel alle recovery partisjon. Du trykker/holder inne F8 når laptoppen starter for å starte recovery. Endret 13. juli 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Acer notebooks her vel alle recovery partisjon.Du trykker/holder inne F8 når laptoppen starter for å starte recovery. Gjør jeg det blir skjermen svart og det kommer noen SYYKT høye pipelyder, og jeg må bruker 20 min for å få på PC'en giejn. Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du har vel "stuffa" keyboard bufferet til PCn da.Pc'r fryser da. Trykk på den med tap - tap - tap. Har du ikke bruker manualen ? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 For å starte recovery-konsollen trykker du ALT+F10 når Acer-logoen dukker opp under oppstart. Skjer det ikke noe da må du inn i bios og "Enable" recovery-konsollen.(F2 under oppstart) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå