Jeg_har_en_p800(= Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 finnes det steder i oslo/nettbutikker i norge som selger 128mb memory stick duo eller magic gate memory stick duo (til p800) Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Hele 128 MB!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hmm... når jeg tenker meg om så er jo ikke det en dritt sammenlignet med CF/SD/MMC/FBI...... Lenke til kommentar
beh Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!! Hele 128 MB!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hmm... når jeg tenker meg om så er jo ikke det en dritt sammenlignet med CF/SD/MMC/FBI...... Dette kommer fra hjertet, forbanna idiot! Slutt med de meingsløse kommentarene din, vi andre her orker ikke mer. Du skal ut fra HWN! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ser at www.amraam.no har Sony MagicGate Memory Stick DUO 128MB bl.a. digitale kamera! Jeg har ikke peiling om dette støtter P800 men, det kan vel sjekkes opp Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Over 1000 kroner? :o :o :o Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Over 1000 kroner? :o :o :o Var visst det.. vet ikke om det er vanlig pris jeg men, er ikke særlig proff på sånt Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Tror det er vanlig pris ja... MemStick fra sony skal være svindyre.... :o edit: masse skrivefeil ja.. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 memstick due er ikke kommet i større enn 64mb, denne har jeg sett rundt om kring på nettbutikker, du må nok vente litt på 128 utgaven Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 magic gate memory stick skal virke med p800(vis det ikke virker så er det vel bare å bytte varen å få igjen pengene/få 128mb duo når de får inn det) Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Beh: You're fucked in the head right? Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 noen som har handlet/hørt noe om amraam.no positivt eller negativt vil gjerne vite det før jeg bekrefter ordren på en 128mb magic gate Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Fikk akkurat mail fra Amraam, og de bekreftet at den skulle fungere med P800. Har bestilt der nå og skal gi tilbakemelding til dere om det virker! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Dette kommer fra hjertet, forbanna idiot! Slutt med de meingsløse kommentarene din, vi andre her orker ikke mer. Du skal ut fra HWN! Enig. Alt for mange hjerneløse skrullinger som ødelegger forumet her. Om man stiller et spørsmål får man som regel en ti-femten smilies eller annet svada før en poster et skikkelig svar. Utover dette har jeg ingenting fornuftig å bidra med i diskusjonen. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 magic gate memory stick skal virke med p800(vis det ikke virker så er det vel bare å bytte varen å få igjen pengene/få 128mb duo når de får inn det) en magic gate memory stick vil jo komme til å stikke langt ut av telefonen! det kommer jo til å bli litt upraktisk Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 jeg mente duo(memory stick er jo doble størrelsen den kommer ikke inn engang) Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 jeg har nå fått varen fra amraam.no på ordrebekreftelsen og utenpå pakken står det memory stick duo ,men inni er det en normal memorystick. hva gjør jeg, hvordan går jeg fram sender en mail? hva om de er så usæriøse at de ikke svarer? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 jeg har nå fått varen fra amraam.no på ordrebekreftelsen og utenpå pakken står det memory stick duo ,men inni er det en normal memorystick. hva gjør jeg, hvordan går jeg fram sender en mail? hva om de er så usæriøse at de ikke svarer? Anbefaler at du ringer dem og forklarer saklig hva som er galt. De vil ordne opp med en gang, men dersom du begynner og skrike og bære deg kan det hende det tar litt lengre tid før dem retter opp feilen :wink: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hvorfor ER egentlig Memorystick så dyre?? Er det det at de lader raskere enn vanlig eller at de har større minnepotensiale? Noen som vet? :-? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Det er SONY og de er bitte små.... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Noen som har funnet 128MB DUO i Norge? Tenker selv og bestille fra www.p800er.com - de sender ting som "gave", så en slipper toll og tull.. men de koster jo $119usd der.. har også sett webshops som har de til ca. $70-80usd, men er ikke sikker på om de sender som gave eller ikke.. orker ikke 24% mva + toll og dritt på en liten memory stick... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå